تاریخ انتشار: 1396/09/29 12:22
کد خبر: 168500

دردسر تازه ستاره مورد علاقه استقلال به علت اعتماد به نفس

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران روزهای متفاوتی را سپری می کند.
دردسر تازه ستاره مورد علاقه استقلال به علت اعتماد به نفس

سجاد شهباززاده، مهاجم محبوب آبی‌ها که در لیگ پانزدهم توانسته بود عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد در فصل شانزدهم برای پیشرفت و ارتقای سطح کیفی به یکی از تیم‌های ترکیه پیوست اما وی نتوانست بازی‌های خوب خود را در این تیم به اجرا بگذارد و نیمکت نشینی این بازیکن باعث شد تا از تیم آلانیا اسپور جدا شود.

شهباززاده در نیم فصل لیگ شانزدهم بازیکن تیم فوتبال نفت شد اما در لیگ هفدهم باز هم به تیم استقلال پیوست. انتظارات از این بازیکن بسیار بالا است ولی شهباززاده هرگز نتوانست بازی‌های خوب خود را به نمایش بگذارد. باتوجه به افتی که این بازیکن در تیم استقلال دارد، این احتمال است که توسط شفر، سرمربی آلمانی آبی‌ها نیمکت نشین شود و یا با نظر کادر فنی از جمع آبی‌ها کنار گذاشته شود. 

باتوجه به اینکه شهباززاده مورد توجه و علاقه بسیاری از هواداران استقلال است و انتظار از این بازیکن هر بازی هم افزایش پیدا می‌کند اما وی هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

* شهباززاده اعتماد به نفس ندارد

میرشاد ماجدی، پیشکسوت آبی‌ها، درباره علت افت شهباززاده در استقلال، گقت: به دلیل انتظارات بسیاری که نسبت به شهباززاده وجود دارد وی اکنون تحت فشار بسیاری قرار دارد. هواداران انتظار دارند این بازیکن در هر بازی گلزنی کند و این فشار روانی باعث می‌شود که وی نتواند با تمرکز بسیاری از موقعیت‌ها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه علاقه بسیاری به سبک بازی شهباززاده دارم، بیان کرد: اعتماد به نفس شهباززاده کاهش یافته است و باید سرمربی تیم در تمرینات اعتماد به نفس این بازیکن را برطرف کند. اگر مشکلات روحی و روانی شهباززاده برطرف شود، به احتمال بسیار این بازیکن می‌تواند به روزهای اوج خود باز گردد. در نیم فصل دوم شهباززاده می‌تواند توانایی‌های خود را در جمع آبی‌ها و سرمربی آلمانی این تیم را ثابت کند.

همه بر این باور بودند که شهباززاده می‌تواند جایگزین مناسبی برای کاوه رضایی باشد اما وی نتوانسته به انتظارات پاسخ مناسب دهد. خبرهای بسیاری پیرامون ماندن و یا رفتن این بازیکن از استقلال به گوش رسید اما وی خواهان ماندن در این تیم است تا بتواند توانایی‌های خود را به اثبات برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xdxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای استقلالی ها/بازیکن مصدوم آبی ها بازگشت