تاریخ انتشار: 1402/04/08 12:58
کد خبر: 3599

عربستان رونالدو و بنزما را می‌گیرد اما ما پول بازیکن را نداده‌ایم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط این روزهای باشگاه نگران کننده است و با این شرایط و بدون برنامه‌ریزی، نمی‌توانیم در آسیا به موفقیتی برسیم.
عربستان رونالدو و بنزما را می‌گیرد اما ما پول بازیکن را نداده‌ایم

سهراب انتظاری در گفت‌وگویی در مورد روند نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت:‌ وقتی می‌بینیم هنوز اقدامی برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی، صورت نگرفته نگران می‌شویم. همه پرسپولیسی هستیم و می‌دانیم هوادار با این تیم، روزش را شب می‌کند. فصل رویایی را پشت سر گذاشتیم و این روزهای خوب را به کام هوادار تلخ نکنید.

وی افزود: می‌توانیم بگوییم که مدیریت باشگاه تنبلی کرد. ما فصل را به بهترین شکل به پایان رساندیم اما بعد از قهرمانی، آقایان وسط بهار به خواب زمستانی رفتند. وقتی قهرمان شدیم کار تمام نشده بلکه تازه شروع شده است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: هوادار الان انتظار قهرمانی آسیا را دارد. نمی‌شود بدون برنامه‌ریزی به آسیا رفت و با تیمی که رونالدو و بنزما را می‌گیرد، جنگید.

انتظاری تاکید کرد: چرا قبل از پایان فصل با بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت نشد؟ چرا هنوز به جایی نرسیدیم که بازیکن بداند، باشگاه هم باید از او نفع ببرد. نمی‌شود بازیکن از اسم پرسپولیس استفاده کند، مطرح شود، به تیم ملی برسد و بعد هم برود؟ این با فوتبال حرفه‌ای دنیا در تضاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485jw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خارجی های پرسپولیس پول گرفتند