تاریخ انتشار: 1402/07/19 15:55
مرتض فنونی زاده در گفت وو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 127599

برد غرور آفرینی بود ولی نباید السد را در بازی برگشت دست کم گرفت

پیش کسوت اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت وگو با فرتاکک ورزشی هشدار داد که نباید در بازی برگشت بی گدار به آب زد.
برد غرور آفرینی بود ولی نباید السد را در بازی برگشت دست کم گرفت

مرتضی فنونی زاده پیش کسوت اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت وگو با فرتاک ورزشی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی پرسپولیس در یک بازی در اماتیک در برابر السد قطر، به آنها هشدار داد که دیدار برگشت را باید بسیار مراقب باشند.

فنونی زاده در این رابطه گفت: دیدار رفت در برابر السد قطر به خوبی به پایان رسید و بازیکنان علی رغم تمامی مشکلات و نبود برانکو روی نیمکت باز هم توانستند یک پیروزی شیرین کسب نمایند که می تواند در نوع خود بسیار خوشحال کننده باشد.

وی افزود: البته علی رغم برد غرور انگیز بچه‌های خوب پرسپولیس در مقابل تیم قوی و متمول السد در دوحه، باید قبول کنیم در بازی برگشت تیم السد برای جبران به میدان خواهد آمد و چیزی برای از دست دادن ندارد و این هم می تواند برای ما یک نکته مثبت باشد و هم اینکه می تواند خطرناک باشد.

پیش کسوت پرسپولیس در ادامه گفت: السد در آزادی بدنبال جبران شکست می باشد و صد در صد بازی را هجومی آغاز خواهد کرد و باید مراقب بود ولی این خوبی را دارد که دفاع این تیم متزلزل می شود و بازیکنان پرسپولیس می توانند  همانند بازی رفت با یک بازی منطقی و با برد مقابل آنها پس از چندین سال به فینال راه پیدا کنند.

فنونی زاده در ادامه صحبت های خود افزود: این برد فقط و فقط حمایت همیشگی هواداران خونگرم را می طلبد و نباید وارد فاز احساسات شد تا ان شالله شاهد دومین ستاره آسیایی بر روی سینه بچه‌ها در آینده بسیار باشیم.

وی در پایان گفت: شک ندارم با هنرنمایی بازیکنان با غیرت پرسپولیس و حمایت هواداران عزیزمان  این پیروزی میسر خواهد شد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bjxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی غیرممکن ها ممکن می شود/پرسپولیس یک قدم تا فینال آسیا
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛