تاریخ انتشار: 1395/06/12 09:14
کد خبر: 263951

فرقی ندارد در چه زمینی پرسپولیس را شکست بدهیم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هدف ما بردن پرسپولیس است و به همین خاطر فرقی ندارد که در کدام زمین بازی کنیم
فرقی ندارد در چه زمینی پرسپولیس را شکست بدهیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،لوسیانو ادینیو درخصوص تمرینات اخیر تراکتور و بازی دوستانه این تیم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: تمرینات را به خوبی و به شکلی عالی پیش می‌بریم چون تمرکزمان برای بازی با پرسپولیس است و می‌خواهیم این بازی بزرگ را ببریم.

وی افزود: به هرحال بازی با ماشین‌سازی دو تیم فقط می‌خواستند آمادگی خود را حفظ کنند و هیچکدام برای اینکه مصدومیتی برای بازیکنان آنها به وجود نیاید فشار کامل نیاوردند.

ادینهو درباره اینکه گفته بود زمین اختصاصی تراکتور مناسب بازی آنها با پرسپولیس و دیگر تیم‌ها نیست، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و در بازی‌های بزرگ باید در ورزشگاهی بزرگ مثل یادگار امام (ره) بازی کند. هدف تراکتورسازی بردن پرسپولیس و تمرکزمان روی این موضوع است. حالا چه اشکالی دارد این بازی را مثلا در آزادی یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم تا یادگار آماده شود چون برای ما فرقی ندارد و فقط به بردن فکر می‌کنیم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد وضعیت مصدومیتش و اینکه آیا به آمادگی لازم رسیده است، اظهار داشت: مصدومیتی ندارم و در شرایط خوبی قرار دارم. با این حال در تلاش هستم تا به مرز آمادگی کامل برسم و فکر می‌کنم با این روندی که دارم تا بازی با پرسپولیس صددرصد آماده باشم. هدف من کمک به تراکتورسازی است و هر نظری که سرمربی روی من داشته باشد برایم فرقی ندارد.

ادینهو درباره بازی با پرسپولیس و اینکه فکر می‌کند در این مسابقه بزرگ بتواند گلزنی کند، افزود: تمرکز من برای این بازی است و اینکه بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم. این هدف اول من است و در ادامه اگر بتوانم گل هم بزنم این موضوع بسیار عالی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kqjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز؛ همچنان شن زار+ عکس