تاریخ انتشار: 1396/02/14 22:04
اندرحکایت ورزشگاه ندیده های فرصت طلب؛
کد خبر: 212851

سوء استفاده از نام ملوان در انزلی!

در حاشیه گروه کشی های سیاسی در انتخابات شورای اسلامی انزلی عده از کاندیداهای شرکت کننده در این انتخابات در تلاش برای سوء استفاده از نام ملوان برای جمع آوری رای هستند.
سوء استفاده از نام ملوان در انزلی!

به گزارش فرتاک ورزشی، این روزها افرادی که تاکنون در طول تاریخ باشگاه ملوان حتی یکبار هم پای خود را درون ورزشگاه تختی انزلی نگذاشته اند و حتی اسم بازیکنان و کادر فنی این تیم را نمی دانند به دلیل حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی انزلی هوادار دو آتشه ملوان شده اند و با انتشار انتقاداتی عوام فریبانه در راستای تشویش اذهان عمومی تلاش می کنند.

این روزها ملوان برای کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی انزلی شمشیر دو دم است و سوء استفاده از نام ملوان برای تخریب حریفان شاید اندک ضربه ای را به آنها وارد کند اما بیشترین ضربه را در خلاف جریان به خود فرد سوء استفاده کننده وارد می کند.

هرچند که شرح وظایف شورای شهر بیشتر در ورزشهایی مانند ورزش همگانی اجازه ورود می دهد، اما مردم انزلی  دوست دارند بدانند که بعضی از کاندیداهای شورای اسلامی انزلی که حتی یک بار بازی ملوان را از نزدیک تماشا نکرده اند چرا به اندازه مبلغ یک بلیط به این باشگاه کمک نکرده اند؟

مردم انزلی دوست دارند بدانند زمانی که نزدیکان این اشخاص در بدنه باشگاه ملوان حضور داشتند چه گلی به سر ملوان زدند که اکنون با انتقادات عوام فریبانه و فرصت طلبانه در تلاش برای جمع کردن رای هستند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nbxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه ملوان قرارداد مایلی کهن را تمدید نخواهد کرد
اختصاصی| صدای پای پورغلامی شنیده شد؛

ناکامی ملوان در بازگشت به لیگ برتر؛ تساوی پاک در ایستگاه آخر
فکری امتیاز گرفت تا مایلی‌کهن ناکام شود؛