تاریخ انتشار: 1395/06/29 16:33
اختصاصی/
کد خبر: 260551

مهابادی: انسجام دفاعی سپیدرود مقابل ما قابل تقدیر بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم سپیدرود رشت در دیدار برابر ما خوب دفاع کرد.
مهابادی: انسجام دفاعی سپیدرود مقابل ما قابل تقدیر بود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، داود مهابادی شنبه شب در پایان دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی افزود : بازی بسیار عالی و خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند.

وی اظهار کرد: شور و هیجان در این دیدار بسیار زیاد بود که این شور و هیجان ، توسط تماشاگران متعصب سپیدرود رشت بر بازی تزریق می شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه ما فرصت بسیار مناسب گلزنی داشتیم و می توانستیم به گل برسیم اما موقعیت تک به تک ما منجر به گل نشد و پس از آن، از روی یک توپ ارسالی بلند و روی یک اتفاق گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: پس از این گل ، باز ما می توانستیم صاحب گل شویم و بازی را به مساوی بکشانیم اما نتوانستیم از فرصتهای خود استفاده کنیم و در نقطه مقابل تیم سپیدرود نیز بسار خوب دفاع کرد.

مهابادی در مورد قضاوت این بازی نیز گفت: شاهین حاج بابایی قضاوت ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت چون در دقایق پایانی نیمه اول خطای محرز بازیکن سپیدرود باید با کارت قرمز مواجه می شد اما داور این کار را انجام نداد.

وی اضافه کرد: پس از اینکه بازیکن ما روی زمین افتاده بود ، حسین کعبی بازیکن تیم سپیدرود رشت با مشت به صورت یکی از بازیکنان ما زد و با توجه به اینکه داور این صحنه را دیده بود اما به وی کارت زرد نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض ما نیز همین امر بود چون به داور گفتم چرا به کعبی کارت زرد نشان دادی چون اگر داور صحنه را دیده باشد باید به طور حتم بازیکن خاطی را فقط با کارت قرمز مواجه می کرد اما متاسفانه این کار انجام نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48opra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داریوش فلاوند: در نیروی زمینی همه برای موفقیت تلاش می کنند
اختصاصی/