تاریخ انتشار: 1395/12/08 19:57
اختصاصی| استقلال اهواز - نساجی مازندران؛
کد خبر: 226554

تلاش نساجی برای حضور در جمع مدعیان، استقلال اهواز شاید وقتی دیگر

دیدار تیم های نساجی مازندران و استقلال اهواز در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول در حالی برگزار خواهد شد که نه دیگر نساجی در قالب یک مدعی است و نه استقلال اهواز رمقی برای تلاش برای ماندت در لیگ از خود نشان می دهد.
تلاش نساجی برای حضور در جمع مدعیان، استقلال اهواز شاید وقتی دیگر

به گزارش فرتاک ورزشی، باهم به این بازی نگاهی خواهیم انداخت:

استقلال اهواز:

این تیم را باید عجیب ترین تیم تاریخ لیگ یک نامید. تیمی که در دو فصل اخیر تنها یک پیروزی داشته است. این تیم اهوازی که روزگاری نماد فوتبال خوزستان و به نایب قهرمانی لیگ برتر نیز رسیده بود امروز با آن روزها فاصله زیادی دارد. در این فصل 7 سرمربی بر روی نیمکت استقلال اهواز نشستند که هر یک بنا به دلایلی از این تیم جدا شدند. در حال حاضر حمیدرضا بابایی به عنوان مدیر فنی مسولیت فنی این تیم را برعهده دارد.

استقلال اهوازبا کسب 10 مساوی در رده آخر جدول قرار دارد و از همین حال باید آبی ها اهوازی را یکی از تیم های سقوط کننده بدانیم.

نساجی مازندران:

با برتری دو گله بر مس رفسنجان آن هم با دبل محمد عباس زاده اوضاع برای شاگردان مسگر ساروی بهتر از قبل شده و فشار و استرس از روی این تیم برداشته شده است. نساجی مازندران با کسب 38 امتیاز در رده هفتم جدول ردبندی قرار دارد و امیدوار است با برتری مقابل استقلال اهواز به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه گردد..

تقابل رفت دو تیم:

 دیدار رفت دو تیم در استادیوم شهید وطنی با برتری 3 گله ببرها مازنی به پایان رسید.در آن دیدار محمد عباس زاده 2 و مجتبی رمضانی یک گل به ثمر رساندند.

محروم و مصدوم:

نساجی مازندران در این دیدار محروم و مصدومی ندارد. کارت بازی امین منوچهری مهاجم جدید نساجی مازندران صادر شده است و او می تواند در صورت صلاح دید کادر فنی در این دیدار به میدان برود.

نویسنده: "حجت معیری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6qn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 19 نفره استقلال اهواز مقابل نساجی+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران بابایی به خط شدند؛