تاریخ انتشار: 1396/01/19 00:44
تذکری که گلر پرسپولیس یادش رفت
کد خبر: 218630

بار آخرت باشد آقای بیرانوند!

بار آخرت باشد آقای بیرانوند!

این اواخر انتقاداتی از علیرضا بیرانوند انجام شده که مربوط به عملکرد باشگاهی اوست. با وجود اینکه پرسپولیس با 10گل خورده همچنان با اختلاف بهترین خط دفاعی لیگ شانزدهم را در اختیار دارد، اما بیرانوند به تازگی در مهار موقعیت‌های جدی روی دروازه‌اش ناکام بوده که این موضوع در مصاف با تیم‌هایی مثل استقلال، الریان قطر و نفت آبادان به ضرر پرسپولیس تمام شده است. در این بین حتی برخی هواداران در فضای مجازی خواهان نیمکت‌نشینی موقت بیرانوند و اعتماد دوباره به رادوشویچ شده‌اند تا شاید گلر ملی‌پوش سرخ‌ها خودش را پیدا کند. این گروه از منتقدان می‌گویند بیرانوند مهار خاصی ندارد و آمار قابل قبولش درون دروازه، بیشتر به خاطر آمادگی ساختار دفاعی سرخ‌هاست؛ به طوری که اگر کمال کامیابی‌نیا یا جلال حسینی و انصاری عملکرد خوبی نداشته باشند، بیرانوند هم نمی‌تواند ناجی تیم باشد و خیلی از توپ‌هایی که روی دروازه‌اش می‌آیند، تبدیل به گل می‌شوند.

 

شماره یک پرسپولیس و تیم ملی اما هیچکدام از این نقدها را قبول ندارد. بیرانوند اخیرا در مصاحبه‌ای بلندبالا مدعی شده جزو گلرهایی نیست که با حرکات نمایشی دنبال مهم جلوه دادن خودش باشد. او گفته اگر به نظر بعضی‌ها «سیو» چندانی ندارد، دلیلش این است که خیلی ساده بازی می‌کند و دنبال شیرجه‌های نمایشی و این داستان‌ها نیست. البته نظر آقای بیرانوند حتما در نوع خودش محترم است، اما فراموش نکنیم مردم از او انتظار دارند جلوی توپ‌هایی که وارد دروازه می‌شود را بگیرد. برای آنها قابل قبول نیست که مثلا استقلال تهران سه ضربه داخل چارچوب در داربی داشته باشد و هر سه تای آنها گل شود. این دقیقا همان اتفاقی بود که در بازی با نفت آبادان هم رخ داد. به هر حال بیرانوند پیراهن تیم‌های بزرگی را پوشیده و باید ثابت کند از نظر فنی هم سزاوار این موقعیت هست.

از اینها که بگذریم، ظاهرا علیرضا بیرانوند ماجرای تذکر جدی جلال حسینی به خودش را از یاد برده است. گلر پرسپولیس می‌گوید اهل نمایش دادن و اثبات خودش نیست، اما اتفاقا وسط بازی برگشت با سایپا درست به همین اتهام یک تذکر بسیار محکم از کاپیتان تیمش دریافت کرد. بیرانوند برای توپی که داشت اوت می‌شد دایو بست و جلال هم قاطی کرد. حسینی در این مورد گفته بود: «ما بیرون زمین خیلی با هم رفیق هستیم ولی داخل زمین فرق می‌کند. به بیرانوند گفتم بار آخرت باشد از این کارها می‌کنی. مسابقه جای نمایش دادن نیست. ممکن بود مصدوم شود. من این حرف‌ها را به خاطر خودش زدم.» 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkojv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنج شباهت تاریخی پرسپولیس با آخرین قهرمانی‌اش