تاریخ انتشار: 1396/01/24 10:15
کد خبر: 217478

سرمربی استقلال و تغییرات برابر صبا

نمایش ضعیف چند استقلالی در بازی مقابل لوکوموتیو تاشکند احتمالا باعث ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی استقلال مقابل صبا خواهد شد.
سرمربی استقلال و تغییرات برابر صبا

 فرشید باقری، محسن کریمی، علی قربانی و وریا غفوری جزو ضعیفترین بازیکنان استقلال بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. ضمن این که تعویضیهای استقلال به خصوص جابر انصاری و بهنام برزای پس از ورود به زمین خوب کار کردند و کفه ترازو را به سود استقلال سنگین کردند.

به این ترتیب پیشبینی میشود علیرضا منصوریان در بازی روز شنبه تیمش مقابل صبا تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند. یکی از این تغییرات بازگشت امید نورافکن به ترکیب اصلی است. بازی بد و دور از انتظار فرشید باقری مقابل لوکوموتیو به شکلی بود که هر لحظه منتظر تعویض شدن او بودیم که این اتفاق نیفتاد. اما روز شنبه به احتمال زیاد نورافکن پس از دو جلسه تنبیه، جانشین او خواهد شد. احتمالا به جای محسن کریمی هم جابر انصاری از ابتدا بازی خواهد کرد. خسرو حیدری نیز به جای وریا غفوری بازی خواهد کرد که نمایشش در بازی با لوکوموتیو صدای همه را در آورد. این احتمال وجود دارد که بهنام برزای هم به جای علی قربانی از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkzjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بچه‌های سمج علیرضا منصوریان