تاریخ انتشار: 1396/08/09 17:07
سیرجان به دنبال انتقام شکست سنگین؛
کد خبر: 175754

پیش بازی گل گهر-خونه به خونه؛ ادامه بحران یا ادامه روزهای خوش برای دو تیم!

از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز چهارشنبه 10 آبان دو تیم خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف هم می روند.
پیش بازی گل گهر-خونه به خونه؛ ادامه بحران یا ادامه روزهای خوش برای دو تیم!

 خونه به خونه در هفته گذشته لیگ توانست 3 امتیاز با ارزش برابر آلمینیوم را توشه سفر خود از اراک کند. شاگردان نکونام که یک بازی سخت و پرفشار را در جام حذفی مقابل سیاه جامگان داشته اند، باید مقابل گل گهری قرار بگیرند که نسبت فصول گذشته کمی متزلزل تر شده است و اگر آبی پوشان نتوانند در این دیدار امتیازی را کسب کنند، رسما وارد بحران خود ساخته شده و کار، کمی برای وینگو بگویچ سخت می شود.

گل گهر که در هفته گذشته در خارج از خانه نتیجه را دو بر صفر به صدرنشین لیگ واگذار کردند، ناچار است که در بازی این هفته هم جبران ناکامی های اخیرش در لیگ را کرده باشد و هم به نوعی انتقام شکست بازی دور برگشت فصل قبل را از بابلی ها بگیرد. با این تفاسیر آوردگاه سیرجان روز چهارشنبه چشم مدعیان این فصل را هم به خود دوخته است چراکه توقف هر یک از دو تیم گل گهر و خونه به خونه عرصه را برای جولان دیگر تیم ها باز خواهد گذاشت. اما قطعا روند رو به رشد خونه به خونه در هفته های اخیر و تلاش یاران وینگو برای اثبات مدعی بودنشان نوید یک روز فوتبالی زیبا و پر از فراز و نشیب را در زمین چمن تازه بازسازی شده و یکدست ورزشگاه امام علی سیرجان خواهد داشت.

گفتنی است آبی پوشان دیار کریمان با کسب 13 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارند و شاگردان جواد نکونام نیز با کسب 16 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwzbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک-خونه به خونه؛ بابلی‌ها بدنیال سنت شکنی، آلومینیوم در پی جدایی از قعر جدول
اختصاصی| گربه سیاهی دیگر از راه رسید؛

پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ بازی هفته در تهران
ربیعی یا نکونام/ واسعی بلای جان بابلی‌ها؛

پیش بازی گل گهر-بادران؛ جدال تجربه و جوانی در سیرجان!
تحول سیرجان در دستان بازی با تهرانی‌ها؛