تاریخ انتشار: 1401/01/19 22:24
کد خبر: 23606

گل محمدی بی‌اخلاق نیست، اما آقای معاون حقوقی؛ دهداری شدن به این راحتی‌ها نیست!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی را ادامه دهنده راه استاد اخلاق پرویز دهداری دانست.
گل محمدی بی‌اخلاق نیست، اما آقای معاون حقوقی؛ دهداری شدن به این راحتی‌ها نیست!

 پس از سه هفته انتظار، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات یحیی گل محمدی داد که در این راستا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مصاحبه جالبی انجام‌ داد! حسین دوام در این رابطه‌ گفت: اعتراض ما درمورد دفاع از مظلومیت یک مربی نجیب و اصیل است که ادامه دهنده راه دهداری‌ها و منصور عاصفی‌ها است.
به صراحت می‌گویم مربیانی مثل گل محمدی که مبادی آداب باشند و اصول را رعایت کنند، در جامعه‌ ما به تعداد انگشتان یک دست نیستند. حال اینکه او چطور و با چه ادله‌ای چنین اظهار و نظری کرده، مشخص نیست!
البته‌ شاید هر شخصی دوست داشته‌ باشد، برای دفاع از مربی هر حرفی را بزند و او را با دیگران مقایسه کند، ولی اینکه بخواهد مربیان امروزی را به امثال مرحوم دهداری‌ها بچسباند، چیزی جز بازی با احساسات مردم نیست.
قطعا اگر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از مرحوم دهداری شناختی داشت، هیچ وقت چنین حرفی را به زبان نمی‌آورد و گل محمدی را با نماد اخلاق مقایسه نمی‌کرد. البته ما یحیی گل محمدی را  مربی بی‌اخلاق نمی‌دانیم ولی باید بپذیریم رفتارهای او در کنار زمین، هیچ وقت زیبنده یک مربی نبوده‌ و دهداری شدن هم به این راحتی‌ها نیست! کسی که می‌خواهد دهداری شود باید خیلی چیزها را رعایت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by6lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض پرسپولیس به حکم انضباطی دربی ۹۸