تاریخ انتشار: 1400/12/03 19:45
مربی مس کرمان:
کد خبر: 25478

سال های گذشته تیم مس کرمان قربانی تصمیم گیری های خانوادگی و طایفه ای در فدراسیون شده بود!

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از بازی این تیم برابر شمس آذر، پیروزی در اولین بازی دور برگشت را برای مس کرمان بسیار با اهمیت دانست.
سال های گذشته تیم مس کرمان قربانی تصمیم گیری های خانوادگی و طایفه ای در فدراسیون شده بود!

آقای محمود محمودی نیا در رابطه با این بازی گفت: نزدیک به سه هفته از شرایط مسابقات به دور بودیم و در اردوی تدارکاتی بین فصل با برنامه ریزی خوبی که از سوی باشگاه صورت گرفته بود، توانستیم برنامه های تاکتیکی، تکنیکی و روحی، روانی را برروی بازیکنان پیاده کنیم تا تیم نیم فصل دوم را به خوبی آغاز کند و از همین رو خیلی لازم بود که در اولین بازی برابر شمس آذر به سه امتیاز برسیم که خوشبختانه با تلاش بازیکنان به این مهم دست یافتیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با تبریک به آقای میرشاد ماجدی سرپرست جدید فدراسیون فوتبال گفت: ایشان از جنس فوتبال است و به خوبی دغدغه صحبت های اهالی فوتبال را متوجه می شود و زمانی که ما می گوئیم تحت ظلم قرار گرفته ایم متوجه می شود که منظور ما چیست... متاسفانه تیم ما تحت تصمیمات اشتباه داوری قرار گرفته است و در بازی برابر شمس آذر نیز به دنبال اشتباهات تاثیرگذار بازی های قبلی بر علبه تیم ما، بازهم اشتباه داور در اعلام آفساید، یک حرکت عالی تیم و موقعیت گل خوب ما را هدر داد. ما قبول داریم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما این اشتباهات باید منطق داشته باشد و طبیعی باشد اما زمانی که تیمی مثل ما دائما اشتباهات علیهش اتفاق می افتد و تیمی دیگر دائما از اشتباهات سود می برد، منطق این جمله که اشتباه داوری جزئی از فوتبال است زیر سوال می رود.

محمودی نیا افزود: بنده خودم شاهد بودم که در سال های گذشته تیم مس کرمان چطور قربانی تصمیم گیری های خانوادگی و طایفه ای در فدراسیون شده بود و امیدوارم با حضور مردانی از جنس مدیریت و فوتبال در فدراسیون، عدالت به معنای واقعی کلام در این نهاد حاکم شود.

وی با بیان اینکه مس با تصمیمات خارج از زمین نیز مظلوم واقع شده است گفت: شما به زمان اعلام رای کمیته انضباطی علیه مس کرمان نگاه کنید تا متوجه شوید چگونه برای تیم مس کرمان مشکل آفرینی می شود... این تصمیم می توانست خیلی زودتر به باشگاه ابلاغ شود چراکه سه هفته از زمان بازی با خیبر گذشته بود اما در حالی که تیم ما تمام برنامه ریزی های خود را معطوف به بازی در کرمان کرده است، با یک تصمیم ناگهانی تمام برنامه ریزی های تیم بهم می خورد و این درست نیست.

مربی تیم مس کرمان در پایان گفت: بهرشکل ما برروی بازی بعد خود متمرکز هستیم و با وجود سختی کار با بیشترین توان و بالاترین همدلی کار خود را تا رسیدن به هدف پیش می بریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byrmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نود ارومیه و مس کرمان نقره داغ شدند!
با اعلام آرای کمیته انضباطی