تاریخ انتشار: 1395/09/12 12:58
کد خبر: 245606

یادداشت روز؛ فقدان سه نکته در بازی های اخیر فجرسپاسی

با مروری بر بازی های اخیر فجرشهیدسپاسی به این نکته می رسیم که فقدان سه نکته در بازی های این تیم مشهود بود.
یادداشت روز؛ فقدان سه نکته در بازی های اخیر فجرسپاسی

به گزارش فرتاک ورزشی، کسانی که بازی های اخیر فجر شهید سپاسی مقابل حریفان خود را نظاره کرده اند چشمان انان از تعجب گرد شده، شاهد از دست رفتن پشت سر هم موقعیت های خطرناکی که از جانب بازیکنان فجر راهی به دروازه پیدا نمی کند.

مهره هایی که علیرغم پیاده کردن اغلب دستورات کادر فنی و پیدا کردن راه دروازه، در زدن ضربه نهایی و باز کردن دروازه ناکام هستند. بازی فجر مقابل حریفان درحافظیه دراین فصل از دیدارهای نادر لیگ دسته اول بود که مشابه انان را کمتر می توان دید. توپهایی که از یک قدمی دروازه به گل نمی نشست این سوال را بوجود می آورد که به راستی چه اتفاقی در این تیم افتاده که علیرغم خلق موقعیت های زیاد در گلزنی ناکام هستند.

واقعیت این است که با مرور چندین و چند باره بازی های فجر  به سه نکته نبود یک مدیرروی نیمکت، همدلی و بد شانسی می رسیم.

شانس یکی از مواردی بود که فجری ها با خود به میدان نمیبردند و علیرغم بازی خوب خود مقابل حریفان  شکست می خوردند. در مصاف با حریفان بدلیل نبود یک فرد باتجربه روی نیمکت وهدایت انان این تیم در نتایج ناکام بود.

در چندبازی اخیر که پیروانی سکان هدایت انان رابرعهده گرفته است با مدیریت خوب خود وتزریق تمرکز کافی در بازیکنان و روحیه پیروزی و خودباوری بردن باعث شده تا بازیکنان بی دقتی قبل که موقعیت ها را از دست میدادند بسیار بادقت بیشتری به مصاف حریفان بروند.

 نبود همدلی بین بازیکنان مطلب مهمی بودکه شاغلام خیلی خوب توانست انراشناسی وتاحدودی حل نماید.

انتظار به جا است که با حضور مردسروگرم چشیده فوتبال برروی نیمکت فجر، شرایط برای فجری ها بهتر شود و گویا دراین هفته ها در همدلی بر پاشنه می چرخد و یکدست بودن تیم باعث شده تا بازیکنان برای رسیدن به پیروزی به طور جمعی مصمم باشند.

با مقایسه بازی جمعی این هفته فجر  با تیم متمول خونه به خونه  می بینیم که بازیکنان فجرنسبت به هفته های قبل  از چه روحیه همبستگی و همدلی بالایی برخورار بودند که کمتر نشانه ای از آن در بین بازیکنان فجرابتدای فصل میدیدیم.به نظر می رسد در تعطیلات لیگ دسته اول  کادر فنی باید در کنار کارهای فنی، اولا روی بالارفتن تمرکز و روحبه پیروزی طلبی بازیکنان کار کند تا بر فقدان شانس غلبه کند و سپس شرایط و برنامه هایی را پیاده کنند که تیم بیش از همیشه یکدل و یکدست باشد.

نویسنده: "علی اکبر زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz8qv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی فجر مقابل خونه به خونه/ اولین برد شیرازی ها با شاغلام