تاریخ انتشار: 1395/09/14 17:52
کد خبر: 245154

رضا اطاقی: امتیاز گیری در نیم فصل دوم سخت خواهد شد

هافبک تیم فوتبال پاس همدان معتقد است که امتیاز گیری در نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است.
رضا اطاقی: امتیاز گیری در نیم فصل دوم سخت خواهد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا اطاقی هافبک پاس همدان در مورد دیدار پاس همدان و بانی گستر کیش گفت : بازی خوب را دو تیم به نمایش گذاشتند ، بازی پر برخورد و جذابی بود خدا را شکر که توانستیم با پیروزی زمین مسابقه ترک کنیم و شرمنده هواداران نشدیم .

هافبک پاس همدان در مورد اعتراض تیم بانی گستر به داوری گفت :به نظر من داور مسابقه خوب کار کرد و سوت های به موقع و به جایی را زد .

رضا اطاقی در ادامه افزود :ما در این دیدار چند مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرویت در اختیار نداشتیم اما هم قسم شدیم تا با یک برد به تعطیلات برویم و خداروشکر توانستیم با تلاش و اتحاد به هدف خود در این بازی برسیم .

هافبک پاس همدان در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: عمکرد نسبتا خوبی را داشته ایم اما مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بازی ها متفاوت خواهد بود و امتیاز گیری بسیار سخت خواهد شد و نیاز به یک عزم و اراده همگانی دارد .

هافبک پاس همدان در ادامه افزود : از مسؤلان استان همدان، تقاضا دارم پای کار بیایند و با حمایت مالی و معنوی همه جانبه ای خود باعث افزایش روحیه ی تیم برای کسب موفقیت و انشالله صعود به لیگ یک شوند .

در پایان رضا اطاقی گفت :تمام بازیکنان اعم از بومی یا غیر بومی تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهند و به هواداران پاس مطمئن باشند در صورت حمایت برای صعود به لیگ یک مشکلی نخواهم داشت.

رضا اطاقی توانست در نیم فصل اول دو گل به ثمر برساند.

لازم به ذکر است لیگ دو به مدت ۲۰ روز به خاطر تعطیلات نیم فصل تعطیل خواهد بود.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzzv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تاریخ برای پاس تکرار می شود!