تاریخ انتشار: 1401/12/15 01:58
کد خبر: 9707

وحید کلهر با بعثت در کرمانشاه باج‌ نمی‌دهد/ سومی دور از دسترس نیست

بعثت کرمانشاه در لیگ دسته دوم با تمامی کمبودها توانسته است با سرمربیگری وحید کلهر نتایج قابل قبولی بگیرد.
وحید کلهر با بعثت در کرمانشاه باج‌ نمی‌دهد/ سومی دور از دسترس نیست

مسابقات لیگ دسته دو به هفته‌های پایانی‌اش نزدیک می‌شود که در گروه (الف) تیم های فولاد نوین اهواز و مس سونگون ورزقان با گرفتن ۳۵ امتیاز از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک هستند. دو تیم با توجه‌ به هزینه‌هایی که انجام داده اند خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند.

اما در بین این تیم‌ها، تیم‌هایی مثل بعثت کرمانشاه نیز حضور دارد که با سرمربیگری وحید کلهر نتایج قابل و قبولی کسب کرده‌ و با تیم‌ سوم جدول تنها چهار امتیاز فاصله دارد. در این راستا بد نیست بدانید نماینده کرمانشاه دو هفته پیش یقه تیم صدر جدولی فولاد نوین را گرفت و نشان‌ داد در زمین خودش به هیچ تیمی نمی بازد و همین هفته نیز با کلی بازیکن مصدوم و محروم در زمین نود ارومیه یقه این تیم را گرفت تا نشان دهد به هیچ تیمی به راحتی باج نمی دهد.
ناگفته نماند  بعثت در بازی با فولاد نوین نیز چند بازیکن اصلی تیمش را در اختیار نداشت و با هفت بازیکن امید مقابل فولاد پرستاره صف آرایی کرد و در دقیقه ۵۰ نیز با اخراج یک بازیکنش ده نفره بازی کرد، اما با تمام این شرایط تسلیم تیم پر هزینه و پر خوزستانی نشد تا نشان دهد با جوانان بومی نیز می شود به جنگ تیم های پرهزینه رفت و نتیجه گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d85d2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعثت کرمانشاه نیاز به کمک مسئولان استان دارد
وحید کلهر: گروه آسانی نداریم