تاریخ انتشار: 1395/12/11 09:58
کد خبر: 225979

وضعیت «قرمز» آقای مجری! واکنش ملتمسانه مجری توهین‌کننده به علی کریمی +تصاویر

ماجرای پیمان طالبی و علی کریمی را که حتما می‌دانید. بعد از کامنت انتقادی جادوگر فوتبال ایران از یکی از معاونان روحانی در صفحه رییس‌جمهور، یک مجری جوان به نام پیمان طالبی غلط املایی کریمی را با ادبیاتی زشت و باورنکردنی به تمسخر گرفت.
وضعیت «قرمز» آقای مجری!  واکنش ملتمسانه مجری توهین‌کننده به علی کریمی +تصاویر

او البته ظاهرا قصد نداشت مطلبش در این مورد را به صورت عمومی منتشر کند، اما وقوع یک اشتباه باعث شد پست طالبی در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد و تنها ظرف چند دقیقه تمام فضای شبکه‌های اجتماعی را پر کند. نتیجه‌اش هم البته کاملا قابل پیش‌بینی بود. علی کریمی یکی از محبوب‌ترین مردان ایرانی است و طبعا توهین به او باعث خشم مردم می‌شود. از بدشانسی طالبی، او با درج یک کلمه به کل پرسپولیسی‌ها هم توهین کرده بود تا جرمش دوچندان شود و سیل معترضان را به صفحه خودش بکشاند. او البته خیلی زود صفحه‌اش را بست، اما اعتراض‌ها همچنان ادامه یافت. تلویزیون طبق معمول به این غائله واکنشی نشان نداد، اما اتفاقاتی که در برنامه طالبی رخ داد، کمی جالب بود.

پیمان طالبی عمدتا به عنوان مجری برنامه «مردم چی می‌گن» در شبکه سوم سیما شناخته می‌شود، اما تولید این برنامه مدتی است که به پایان رسیده. او در حال حاضر هر روز صبح برنامه پزشکی- بهداشتی «طبیب» را روی آنتن شبکه سوم دارد. این برنامه در طول ایام هفته به استثنای پنجشنبه و جمعه از تلویزیون پخش می‌شود. ماجرای توهین طالبی به علی کریمی، روز سوم اسفند رخ داد و همه جا را پر کرد. طالبی از آن زمان به بعد در سه اجرای متوالی‌اش در روزهای چهارم، هفتم و هشتم اسفند سعی کرده با لباس قرمز در صحنه حاضر شود تا شاید بتواند دل سرخ‌ها را به دست بیاورد! معلوم نیست این ماجرای سرخپوشی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد و اصلا برنامه صبحگاهی او بیننده‌ای هم دارد که از این رنگ لباس تاثیر بپذیرد یا نه؛ اما در مجموع به جای این کارها شاید بهتر بود مدیریت شبکه سه و یا خود استاد روی آنتن زنده از علی کریمی و هوادارانش عذرخواهی می‌کردند. به خصوص که شماره هشت سرخ‌ها به خاطر زدن حرف دل بخشی از مردم ایران چنین از سوی آقای مجری مورد نوازش قرار گرفته بود!

برنامه طبیب، چهارم اسفند

برنامه طبیب، هفتم اسفند

برنامه طبیب، هشتم اسفند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8zwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار آزمون به ماجرای جنجالی ستاره پرسپولیس ورود کرد/عکس