تاریخ انتشار: 1396/06/07 23:02
طاهرخانی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 185979

برانکو دوست دارد بمانم و من هم با افتخار در پرسپولیس می مانم

هافبک جوان پرسپولیس از شرایط خوب خود با فرتاک ورزشی سخن گفت.
برانکو دوست دارد بمانم و من هم با افتخار در پرسپولیس می مانم

حمیدرضا طاهرخانی که طی چند روز گذشته رسانه های ورزشی احتمال جدا شدن او از پرسپولیس را داده بودند، در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط خودش و هم چنین پاسخ به برخی شایعه ها سخن گفت که این گفت و گو را با هم می خوانیم.

 

در شرایط خوبی قراردارم

طاهرخوانی در خصوص شرایط خودش از نظر آمادگی بدنی و فنی و هماهنگی با دیگر از اعضای تیم گفت: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و با دیگر از اعضای تیم و با هدایت کادر فنی تمام تلاش خود را می کنیم تا مثل سال گذشته قهرمان لیگ برتر شویم.

 

با هماهنگی آقای برانکو  در تمرینات تیم ملی جوانان حضور داشتم

بنده با هماهنگی آقای برانکو ایوانکوویچ دو روز غیبت داشتم تا به دعوت سرمربی تیم ملی جوانان در تمرینات این تیم شرکت کردم و نظر آقای فرهاد پورغلامی نسبت به من خوب بود و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم.

 

برخورد بزرگترهای پرسپولیس با جوانان فوق العاده خوب است

وی درخصوص سوالی مبنی بر اینکه برخورد بزرگترهای تیم با بازیکنان کم سن و سال چگونه است خاطرنشان کرد: برخورد بزرگترهای تیم با بنده و دیگر بازیکنان جوان فوق العاده خوب است و از سیدجلال حسینی و حسین ماهینی و مهدی طارمی که کاپیتانهای تیم هستند تا بقیه نفرات برخورد خوبی باکوچکترها دارند.

با فرشاد احمدزاده هم رابطه گرم و صمیمی دارم؛برای ما کوچکترها که بزرگترهای تیم مارا از خودشان میدانند باعث افتخار است که کنارشان هستیم.

طاهرخانی

 

توجه ویژه برانکو به جوانان

وی درباره اینکه برانکو به آینده سازان پرسپولیس چه نگاهی دارند خاطرنشان کرد: برانکو همیشه به بازیکنان جوان نگاه ویژه ای دارد و این بازیکنان که سن کمی دارند را به چشم سرمایه آینده باشگاه نگاه میکند،برانکو به بازیکنان مثل همیشه کمک میکند و چیزهای زیادی آموختیم.

 

بازی با پرسپولیس سخت است

بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس بسیار سخت است اما با کمکهای برانکو سعی میکنم روز به روز پیشرفت کنم.

وی درخصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس افزود: در پرسپولیس همه یکدل هستند و برخلاف اخباری که برخی از کانالها  و رسانه ها منتشر می کنند، هیچ حاشیه ای در تیم وجود ندارد و همه برای موفقیت هم قسم شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد:با شرایطی که در تیم وجود و تدابیر کادر فنی اطمینان دارم در بازی برگشت مقابل الاهلی پیروز می شویم و به مراحل بالاتر صعود می کنیم؛امیدوارم بتوانیم دل هواداران راشاد کنیم.

 

رفتنم شایعه است

وی در خصوص اینکه گویا امروز جلسه ای با برانکو ایوانکوویچ داشته است در پایان خاطرنشان کرد:حقیقتا برخی از رسانه ها در چند روز گذشته اخباری مبنی بر جدایی من منتشر کردند؛بنده هم با برانکو جلسه ای انجام دادم و در صحبت هایی که با ایشان داشتم عرض کردم بنده نه قصد جدایی دارم و نخواهم داشت و چیزی که در رسانه ها مطرح می شود کذب است و تا زمانی که پرسپولیس مرا بخواهد در این تیم می مانم.

 

نظر برانکو بر ماندنم بود و منم با کمال میل دوست دارم بمانم

وی افزود: حضور در پرپسولیس باعث افتخار برای هر بازیکنی می باشد و نظر سرمربی تیم این بود که بمانم و بنده هم با کمال میل پذیرفتم.

هافبک جوان پرسپولیس در پایان گفت:سطح تمرینات پرسپولیس بالاتر از بقیه تیم هاست و می تواند در آینده به بنده کمک کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlbkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوال متفاوت از برانکو در مورد رامین رضاییان