تاریخ انتشار: 1396/10/11 18:59
کد خبر: 166707

سانچس به منچسترسیتی نزدیک شد؛ پای گورادیولا در میان است

مهاجم شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی بیش از پیش به تیم تحت هدایت گواردیولا نزدیک شد.
 سانچس به منچسترسیتی  نزدیک شد؛ پای گورادیولا در میان است

 و به نقل از نشریه سان انگلیس، به دنبال مصدومیت گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی تیم فوتبال منچسترسیتی در تساوی شب گذشته (شنبه) این تیم برابر کریستال پالاس که او را تا 2 ماه خانه‌نشین خواهد کرد و نیز مصدومیت کوین دی‌بروینه در همان بازی که احتمالاً او هم برای مدتی هرچند کوتاه از ترکیب آبی‌پوشان شهر منچستر خارج می‌کند، انگیزه پپ گواردیولا برای خرید الکسیس سانچس از آرسنال بیشتر شده است.

گواردیولا و سیتی تابستان امسال تا آستانه خرید سانچس از آرسنال پیش رفتند اما در نهایت به دلیل مخالفت آرسن ونگر، موفق به جذب این بازیکن شیلیایی نشدند. گفته می‌شد که سانچس در پایان فصل با اتمام قراردادش با توپچی‌ها راهی ورشگاه اتحاد خواهد شد اما اکنون با توجه به مصدومیت دو مهره هجومی کلیدی آبی‌پوشان شهر منچستر، احتمال پیوستن او به این تیم در ماه ژانویه قوت گرفته است.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی هم پس از بازی تیمش برابر کریستال پالاس احتمال پیوستن سانچس به شاگردان او را رد نکرد. او در واکنش به این موضوع گفت: سانچس بازیکن آرسنال است و من فکر می‌کنم که او در این تیم به کارش ادامه می‌دهد.  بدون شک ما گفت‌و‌گوهایی در خصوص اینکه کدام بازیکن برای ما بهترین گزینه است، خواهیم داشت اما او بازیکن آرسنال است و من فکر می‌کنم که می‌ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drxbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش گواردیولا به انتقال سانچس به من سیتی

مورینیو:  داور نتیجه بازی را رقم زد/ خدای فوتبال هوادار منچسترسیتی است!
با این نتیجه احتمالاکورس قهرمانی به پایان رسیده است