تاریخ انتشار: 1395/09/19 19:52
کد خبر: 244010

حاتمی، آقای گل بازیهای مهم در لیگ‌برتر(عکس)

حاتمی در لیگ برتر 5 گله شد اما مهمتر از گلهای او در دوران فوتبالش که عدد 62 را نشان میدهد ،گلهای مهم اوست که در بازیهای مختلف ثبت میشود .
حاتمی، آقای گل بازیهای مهم در لیگ‌برتر(عکس)

 فرزاد حاتمی مثل امید ابراهیمی از بازیکنانی هستند که با تصمیم وخلاقیت قلعه نویی رشد کرده ودر قالب های تاکتیکی قلعه نویی موفقیت را تجربه میکند .

حاتمی که امروز در آستانه 31 سالگی است بیشترین نقل وانتقالات را در سالهای اخیر ودر فوتبال ایران داشته ودر تیم های راه آهن،سپاهان،صبا،فولاد،استقلال،پرسپولیس،مس کرمان،ملوان انزلی وتراکتور سازی بازی کرده است .یکی دو بار در باره او تصور میشد که به پایان خط رسیده است اما بازگشت دوباره اش همواره دیدنی بوده است به خصوص  که بازگشت های مورد نظر ،سه بار در کنار امیر قلعه نویی رخ داده است .

حاتمی که متولد 13 دی ماه 64 است در لیگ برتر 3 گل در 23 بازی برای سپاهان ،7 گل در 21 بازی برای صبا،9 گل در 30 بازی دور گذشته حضورش در تراکتور ،6 گل در 15 بازی استقلال،2 گل در 8 بازی برای فولاد،یک گل در 9 بازی برای پرسپولیس،یک گل در 6 بازی برای مس و.... زد ودر ملوان با زدن 7 گل در 24 بازی احیا شد وحالا هم از زمان برگشت به تیم تراکتورسازی در دوره قلعه نویی 9 گل به ثمرر رسانده است که 5 تایش در لیگ برتر امسال بوده است.

1mLTvtIfyTeR


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8vve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به دنبال سه امتیاز دربی هستیم
قلعه نویی: