تاریخ انتشار: 1395/12/28 17:09
کد خبر: 222182

چرا وقتی کی روش رحمتی را اخراج کرد کسی صدایش در نیامد؟

چرا وقتی کی روش رحمتی را اخراج کرد کسی صدایش در نیامد؟

نفراتی چون رحمتی، خلعتبری و عقیلی که در زمان خود ستاره های فوتبال ایران بودند، توسط کی روش کنار گذاشته شد و کسی هم به او چیزی نگفت.

 

نهایی که تاریخ فوتبال ایران را مطالعه کردند و می دانند، می دانند که از زمان ماریفسکی اولین مربی خارجی ایران تا رایکوف، اوفارل و برانکو و حتی سرمربیان ایرانی، همواره یکی، 2 مربی ایرانی در کادرفنی حضور داشتند. بحث اصلی هم این است که فدراسیون با آوردن مربی خارجی قصد دارد مربیانی را پرورش دهد که اگر ماموریت آن مربی تمام شد، حداقل عایدی برای فوتبال کشور داشته باشد.

 

کی روش متاسفانه از ابتدای حضورش در ایران نه تنها درباره مربیان، بلکه درباره برخی بازیکنان نیز چنین رفتاری کرد و ما سکوت کردیم. نفراتی چون رحمتی، خلعتبری و عقیلی که در زمان خود ستاره های فوتبال ایران بودند، توسط این مربی کنار گذاشته شد و کسی هم به او چیزی نگفت

 

حالا بگوییم انتخاب بازیکن توسط سرمربی صورت می گیرد اما فدراسیون که هر چیزی کی روش خواسته، برایش انجام داده، پس دلیل کنار گذاشتن مربیان ایرانی چیست؟ متاسفانه کمیته فنی هم نه نظارتی روی سرمربی تیم ملی دارد و نه تا به حال چیزی از او خواسته است. قبلا این اتفاق برای علی کریمی و امید نمازی هم رخ داده بود که به شکل های مختلف از تیم ملی کنار رفتند.

 

به نظر این کنارگذاشتن ها همه روی یک برنامه ریزی دقیق توسط کی روش انجام شده و کنار گذاشتن نکونام و سایر دستیاران ایرانی آخرین کار کی روش در این برنامه ریزی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg58z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کریمی مرد شماره 95 کی روش