تاریخ انتشار: 1396/08/02 16:30
کد خبر: 176710

دیوار کوتاهی به نام محسن ربیع خواه

دیوار کوتاهی به نام محسن ربیع خواه

تیم پرسپولیس روز شنبه در جام‌حذفی به مصاف نفت رفت و توانست در این دیدار به پیروزی برسد. اما این دیدار سوای پیروزی سرخپوشان با حاشیه‌های عجیبی هم همراه بود. هواداران پرسپولیس که از عملکرد محسن ربیع‌خواه هافبک سرخپوشان ناراضی بودند به شکل عجیبی این بازیکن را در تمام طول مسابقه تشویق کردند اما این تشویق نه به خاطر حمایت، بلکه جنبه اعتراضی داشت.

به ربیع‌خواه پاس بدهید!

اولین اتفاق بازی در ابتدای مسابقه بود جایی که هر بار هر کدام از بازیکنان پرسپولیس صاحب توپ می‌شدند هواداران پرسپولیس فریاد می‌زدند به ربیع‌خواه پاس بدهید و زمانی که این بازیکن صاحب توپ می‌شد هواداران پرسپولیس با صدای بلند این بازیکن را تشویق می‌کردند.

تشویق بعد از شکستگی

دومین اتفاق بازی زمانی بود که محسن ربیع‌خواه در برخورد با مدافع تیم نفت سرش دچار شکستگی شد و همین اتفاق باعث شد هواداران پرسپولیس تا دقایقی این بازیکن را به شدت مورد تشویق قرار دهند. البته ربیع‌خواه هم تا زمانی که در بازی حضور داشت با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

ربیع‌خواه را بگیرید!

سومین اتفاق جالب بازی زمانی بود که بازیکنان نفت تهران صاحب توپ می‌شدند. در این شرایط هواداران پرسپولیس با صدای بلند فریاد می‌زدند ربیع‌خواه را بگیرید که زیر پای بازیکنان نرود چون آنها صاحب موقعیت بیشتری می‌شوند و به همین دلیل فریاد می‌زدند ربیع‌خواه را بگیرید !

ورزشگاه با تعویض منفجر شد

اما عجیب‌ترین اتفاق بازی زمانی بود که برانکو تصمیم گرفت برای رسیدن به گل برابر نفت ربیع‌خواه را تعویض کند. هنگامی که داور چهارم تابلوی تعویض خود را بالا آورد ورزشگاه به عجیب‌ترین شکل ممکن منفجر شد و کاملا مشخص بود که هواداران پرسپولیس از این تعویض چقدر خوشحال هستند و جالب اینکه بعد از این تعویض و آمدن سیامک نعمتی پرسپولیس به گل رسید تا شرایط برای هافبک سرخپوشان سخت‌تر شود.

از معدنچی تا حلالی

اما اتفاقات روز شنبه  تازگی نداشت. هواداران پرسپولیس پیش از این هم نشان داده بودند که اگر از بازیکنی راضی نباشند کار را برای او سخت خواهند کرد. تماشاگران پرسپولیس یک بار در زمان بازی کردن اسماعیل حلالی شعار حیاکن رها کن را برای این بازیکن سر دادند و خواستار جدایی او شدند. اما شاید گل سرسبد این موضوع مربوط به معدنچی بود که به نماد اعتراض بازیکنان هم تبدیل شد. شاید مهم‌ترین حضور معدنچی در پرسپولیس در بازی برابر استقلال بود که علی پروین و حامد کاویانپور در مصاحبه پایان بازی به وضوح از این بازیکن انتقاد کردند.

برانکو: ربیع‌خواه مظلوم‌ترین بازیکن تاریخ است

اما در این شرایط که همه از هواداران گرفته تا رسانه‌ها علیه ربیع‌خواه هستند، برانکو تنها شخصی است که همیشه از این بازیکن دفاع کرده و مورد حمایت سرمربی پرسپولیس است. برانکو یک بار در مصاحبه خود اعلام کرد: «ربیع خواه مظلوم‌ترین بازیکن تاریخ است.» سرمربی سرخپوشان اعتقاد دارد ربیع‌خواه بازیکن بسیار خوبی است اما خیلی‌ها به دنبال این هستند که بازیکن خودشان بازی کند و به همین دلیل حاضر نیست این اجازه را به آنها بدهد و فعلا این بازیکن در ترکیب او بازی خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrkko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست پرسپولیس توسط برانکو/ فرشاد احمدزاده نیست، منشا خط خورد