تاریخ انتشار: 1396/01/17 11:24
اختصاصی|
کد خبر: 219010

بحران جدید برای تراکتورسازی/ تبریز در مه!

سربازخانه تراکتورسازی فصل آینده به مشکل جدیدی برخواهد خورد.
بحران جدید برای تراکتورسازی/ تبریز در مه!

به گزارش فرتاک ورزشی، اگر مشکلات مالی شدید این تیم دوست داشتنی و محبوب تبریزی را کنار بگذاریم و از پرونده های میلیاردی بازیکنان بی کیفیت خارجی نیز عبور کنیم، به چالش جدید این تیم می رسیم که هرچه سریعتر باید مسئولین این تیم، فکری به حال آن کنند.

ادر لوسیانو ادینیو در تازه ترین مصاحبه اش با رسانه هایی ایرانی، خبر از رفتن داد و عنوان کرد که هواداران می خواهند در تراکتور بماند، اما او مایل به تمدید قرارداد نیست و قصد ترک تراکتورسازی را دارد. در آن سو نیز اختلافات میان امیر قلعه نویی و فرزاد حاتمی سبب شده است تا این مهاجم گلزن نیز تمایلی برای تمدید قرارداد با سرخپوشان را نداشته باشد.

اگر نگاهی به سربازخانه تراکتورسازی بیاندازیم، می بینیم که در این پروسه نیز دست آنها خالی است. مهدی شریفی در پایان این فصل خدمت سربازی اش به اتمام خواهد رسید و راهی سپاهان می شود و دست قلعه نویی و تراکتورسازی برای فصل بعد، کاملا خالی می ماند.

آیا شاهد خرید و ترکاندن بمب های بزرگ نقل و انتقالاتی در تابستان فصل آینده برای تراکتورسازی خواهیم بود، یا آنها با رصد کردن جوانان سرباز، سربازخانه جدیدی را در تبریز بنا خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvbdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک استقلالی محبوب قلعه نویی در مقابل تراکتورسازی