تاریخ انتشار: 1396/02/12 22:01
اختصاصی| صدر و قعر جدول در تسخیر شهرداری تبریز؛
کد خبر: 213334

تثبیت صدرنشینی با کم رنگ کردن رویای صعود حریف

از هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال باشگاههای کشور مرحله پایانی دو تیم شهرداری تبریز و هف سمنان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه اختصاصی شهرداری به مصاف هم رفتند که تا قبل از این دیدار تیم شهرداری با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه بوده و هف سمنان با ۹ امتیاز در ته جدول جای خشک کرده بود.
تثبیت صدرنشینی با کم رنگ کردن رویای صعود حریف

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی ۶ امتیازی و حساسی که شهرداری با بردش صدرنشینی اش را تثبیت میکرد و هف امیدواری هایش را برای صعودبیشتر میساخت. در پایان این تیم شهرداری بود که با پیروزی پر گل در مسیر تحقق اهداف خود شد.

شهرداری تبریز بازی را طوفانی شروع کرد طوری که در همان دقیقه اول و از پرتاب اوت دستی توحید قوجایی مدافع بلند بالای خود و  روی فرصت طلبی حسین قره داغی مهاجم سرعتی و سابق ماشین سازی به اولین گل خود دست یابد.این پایان کار نبود تا اینکه علی پورمحمد هافبک سرعتی شهرداری با فرار سریع خود به عمق زد تا زحمت پاس امیر خدایی را به ثمر نشاند.

دو گل دقایق ابتدایی بازی کاملا هف سمنان را غافلگیر ساخت و هر چقدر شهرداری بازی روان سرعتی و هجومی در پیش گرفته بود هفی ها تمرکز خود را از دست میدادند.تا اینکه روز خوش شهرداری چی ها با گل سوم خود که با کنترل توپ فوق العاده حسین قره داغی و ضربه ی استادانه وی همراه بود توپ را با تور دروازه هف آشنا سازد.

نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید تا هفی ها در رختکن با صحبت های مربی خود تمرکز خود را بازیابند و به بازی برگردند.

موافق پیش بینی هفی ها از همان ابتدای نیمه دوم کار را با انگیزه زیادی شروع کردند.طوریکه در چندین صحنه از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه شهرداری خطرساز شدند تا اینکه ایمان شوریابی تعویض طلایی سیانکی لقب گیرد.و با یک ضربه دقیق اختلاف را کم نماید.

پس از این گل یاران سیانکی در هف سمنان حملات پردامنه ای را روی دروازه شهرداری تدارک دیدند اما دفاع کم نقص و بازی بسته شهرداری چی های تبریز هیچ یک از آنها را به ثمر ننشاند.

از نکات قابل توجه این دیدار، حضور میثم بائو، بازیکن سابق شهردای تبریز به همراه مسئولین شهرداری و مدیر آکادمی تراکتورسازی جناب یعقوب وطنی و سرمربی امید تراکتور کاظم محمودی در ورزشگاه اختصاصی شهرداری می توان اشاره کرد.

همچنین هواداران شهرداری نیز درحالی که هوای بارانی را تجربه می‌کردند، حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و تا دقیقه 90 تیمشان را تشویق کردند.

با این پیروزی تیم شهرداری تبریز با ۱۴ امتیاز در صدر گروه یک جایگاه خود را تثبیت کرد و هف سمنان با ۹ امتیاز در قعر جدول جای خشک کرد تا با برد در دو بازی آینده؛ منتظر لغزش حریفان خود بوده تا به صعود امیدوار باشد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می باشد:

شهرداری تبریز: فرهاد کرمانشاهی - توحید قوجایی - بابک نوین - رسول پیرزاده - مهدی رستم زاده - علی پور محمد - حسین قره داغی - شیرزاد فرید - رضا نجاری - جواد نعمتی - امیر خدایی

سرمربی: علی صالح پناهی

هف سمنان: مهدی کاظمی - علی اکبر رضایی - مهران مرادعلی - علی گودرزی - وحید امانی - سیدامین هاشمی - میثم عبدالله بخش - سعید حیدری - وحید سروری - داوود شاهواروقی - پیمان پورصادقی

سرمربی: قاسم سیانکی

خبرنگار: "کاظم قربانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvl6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هف سمنان سال 96 را با پیروزی استارت زد/ صدرنشین شکست خورد
اختصاصی| عیدی بازیکنان هف سمنان به مردمان این شهر؛

تصاویر/ دیدار هف سمنان-شهرداری تبریز
از نگاه دوربین احمد امیراحمدی

تیم بعدی داوود شاهواروقی لو رفت؟!
اختصاصی| بهترین هافبک لیگ دو فصل بعد در لیگ یک؛