تاریخ انتشار: 1396/01/15 11:34
کد خبر: 219482

خطری که رامین رضاییان را تهدید می کند!

در فوتبال ایران کم نبودند بازیکنانی که در اوج فوتبالشان از عرصه ستارگان خارج و حتی محو شدند.
خطری که رامین رضاییان را تهدید می کند!
در نمونه های سال های اخیر می توان به پیام صادقیان اشاره کرد. بازیکنی که در فوتبال ایران به حدی درخشان ظاهر شد که عنوان دومین بازیکن برتر فصل را به دست آورد و پایش به تیم ملی نیز باز شد و در شرایطی که قرار بود تبدیل به بازیکنی در کلاس علی کریمی شود حتی حضور در تیم های بزرگ شهرستانی نیز برایش تبدیل به رویا شد.
بحران درست زمانی برای پیام آغاز شد که کار ستاره جوان با پرسپولیس به پایان رسید و برانکو حاضر نشد در تیمش جایی را برای صاقیان در نظر بگیرد. با توجه به توانایی های فنی فراوان شاید زمانی که صادقیان پرسپولیس را ترک می کرد کمتر کسی تصور می کرد به چنین شکلی از جریان اصلی فوتبال ایران فاصله بگیرد. اما دوری از پرسپولیس کار را برای پیام تمام کرد. خطری که حالا در پرسپولیس ستاره دیگری را نیز تهدید می کند؛ رامین رضاییان.
همه به خوبی می دانند پس از حضور رضاییان در ترکیه روابط برانکو با او شکرآب شد. حتی زمانی که رضاییان با خواهش و وساطت برخی بزرگان به پرسپولیس بازگشت، دل برانکو با او نبود. رامین برای هفته ها روی نیمکت قرار داشت و حتی زمانی که برای دقایق اندک وارد زمین می شد و پاس گل ارسال می کرد باز هم برانکو تحت تاثیر قرار نمی گرفت و به سختی او را در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می داد. در نهایت با رفتار خوب رضاییان روی نیمکت پرسپولیس او به آرامی جایگاه سابقش رابه دست آورد اما کوچکترین اشتباهی می توانست وضعیت را دوباره برای او بحرانی کند. اشتباهی که در امارات رخ داد و رضاییان با علیپور درگیری پیدا کرد و پس از رفتارهای جنجالی در مقابل چشمان برانکو در لیست سیاه سرمربی پرسپولیس قرار گرفت. برانکو حالا رسما می گوید در تیمش نیازی به رضاییان ندارد. حتی وساطت مهم ترین افراد پرسپولیس کارساز نبوده و باید بپذیریم برانکو روی نام رامین خط قرمز کشیده است.
اما تبعات خروج از پرسپولیس برای رضاییان به چه ترتیب خواهد بود؟ تجربه این اتفاق برای بازیکنانی همچون پیام صادقیان و رضا حقیقی به ما نشان می دهد ترک پرسپولیس می تواند رامین را با بحرانی اساسی مواجه سازد. بحرانی که حتی می تواند به قیمت از دست رفتن جایگاه او در تیم ملی تمام شود و رضاییان را به عنوان یکی از مهم ترین فوتبالیست های فعلی فوتبال ایران به بازیکنی با جایگاه متوسط تبدیل کند.
با ترک پرسپولیس شاید گزینه های خوبی مانند تراکتور و یا نفت تهران برای رامین وجود داشته باشد. باشگاه هایی که بسیاری از ستارگان نیز پس ازترک تیم های بهتر راهی آن شده اند. اما شکی نیست بار روانی منفی این موضوع لطمه ای جدی به رضاییان وارد خواهد کرد. همان طور که پیش از گریبانگیر ستارگان دیگری در پرسپولیس و استقلال شده که مجبور به ترک این باشگاه شده اند. بازیکنی که می تواند مهره ای کلیدی برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ باشد. از طرفی حتی گزینه حضور در لیگ های خارجی نیز نمی تواند تضمینی برای موفقیت رضاییان باشد. نیمکت نشینی و دوری از ایران بارها بهترین ستارگان فوتبال ایران را از روند اوجشان دورکرده است.
هر چه هست به نظر می رسد ترک پرسپولیس به شدت به ضرر رضاییان تمام خواهد شد. او بیش از هر زمانی درگیر بحران شده و شاید حالا بیش از هر زمانی پیش خود می گوید کاش در تابستان گذشته هرگز پرسپولیس را به مقصد ترکیه ترک نکرده بود چرا که همان زمان اعتبارش را در نگاه برانکو از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvq5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره‌ای دیگر خاموش می‌شود؟ سرنوشت پیام صادقیان در انتظار رامین رضاییان!