تاریخ انتشار: 1395/09/17 00:09
کد خبر: 244661

شاهکار در صدور رای / 300 روز بعد ازحادثه

کمیته اخلاق هم برای خودش حکایتی شده است ولی ای کاش این کمیته که اتفاقا می تواند خیلی در امر فوتبال و سالم سازی کمک حال باشد، قدری با دقت بیشتری موضوع ها را پیگیری و در وقت مقرر نیز صدرو رای نماید.
شاهکار در صدور رای / 300 روز بعد ازحادثه

به گزارش فرتاک ورزشی، کمیته اخلاق این روزها پر سر و صداترین بخش فدراسیون فوتبال ایران است. آخرین واکنش‌های این کمیته به صحبت‌های چند روز اخیر مسعود شجاعی و عکس یادگاری مهدی رحمتی در ارمنستان برمی‌گردد.

اما عکس خصوصی و جزئی شدن در مصاحبه فوتبالی‌ها تنها وظایف افراد حاضر در این کمیته نیست. آن‌ها وظیفه پیگیری اتهامات تبانی و فساد و پولشویی در فوتبال را هم به‌عهده دارند. حتی مشخص نیست افراد غیرفوتبالی حاضر در این کمیته با تبانی‌ها و روند شکل‌گیری‌اش در فوتبال ایران چقدر آشنایی دارند. درحالی که لیگ‌برتر و لیگ یک تقریبا به نیمه‌های فصل رسیده‌، کمیته اخلاق یک رای در رابطه با فصل قبل لیگ یک صادر کرده و دست‌نشان، سرمربی نفت آبادان و دو بازیکن فصل گذشته نساجی‌مازندران را از اتهام تبانی تبرئه کرده‌است.

آخرین روز دی ماه 94 نفت آبادان که در لیگ یک حاضر بود در ورزشگاه قائمشهر نساجی را 4-1 شکست داد. بعد از بازی و پخش شدن صحنه‌های مشکوک در برنامه نود، پرونده دو بازیکن نساجی و سرمربی آبادانی‌ها در کمیته اخلاق باز شد. و حالا امروز خبر رسیده که بعد از گذشت بیش از 300 شبانه‌روز از آن ماجرا افراد این پرونده از اتهام تبانی تبرئه شده‌اند. تاخیری که شاید نشان‌ دهنده این باشد که قاضی‌های حاضر در این کمیته برای مصاحبه‌ها و عکس‌های شخصی افراد، اهمیت بیشتری قائل هستند تا فساد و تبانی و پولشویی در فوتبال.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbln5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساسان انصاری و ثبت یک رکورد جدید؟