تاریخ انتشار: 1395/09/02 00:11
کد خبر: 247785

استقلال سلطان یک چهارم نهایی جام حذفی

استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ده دوره اخیر 8 بار حضور داشته است.
استقلال سلطان یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش فرتاک ورزشی، یک چهارم نهایی جام حذفی برای استقلال، مرحله چندان سختی نبوده است. طی 10 دوره اخیر، استقلال 8 بار شامل امسال حضور در این راند را تجربه می کند. در 7 حضور قبلی، آنها تنها یک بار موفق به پیروزی و رسیدن به مرحله نیمه نهایی نشده و در 6 بازی دیگر خودشان را به جمع 4 تیم برتر رسانده اند شامل دو پیروزی در ضربات پنالتی با درخشش رحمتی و طالب لو.

 

1395: استقلال با شکست دادن صبا در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده است. آنها در یک چهارم باید برابر نفت در ورزشگاه تختی قرار بگیرند.

 

1394: استقلال در ورزشگاه تختی برابر نفت قرار گرفت. بازی دو تیم در وقت های عادی و اضافه، یک بر یک مساوی شد ولی استقلال در ضربات پنالتی با درخشش رحمتی به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رفت.

 

1393: استقلال و ذوب آهن در فولادشهر به مصاف هم رفتند. بازی درحالیکه تیم قلعه نویی در همان نیمه اول، دو گل زده بود درنهایت 2 بر 2 مساوی شد و به ضربات پنالتی کشید. با درخشش رشید مظاهری، استقلال بدون گل کردن حتی یک ضربه پنالتی حذف شد.

 

1392: این بار هم درخشش مهدی رحمتی باعث شد استقلال به نیمه نهایی برسد. تیم قلعه نویی با تک گل ساموئل در فولادشهر، ذوب آهن را برد و حذفش کرد. رحمتی دقیقه 88 پنالتی حدادی فر را گرفت.

 

1391: استقلال در ورزشگاه آزادی جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 5 بر صفر موفق به شکست دادن ابومسلم شد و به نیمه نهایی رفت.

 

1390: استقلال این بار هم در خانه بازی کرد و با نتیجه 2 بر صفر موفق به شکست دادن شهرداری یاسوج شد و به نیمه نهایی رسید.

 

1389: بهترین و تاریخی ترین و آخرین پیروزی استقلال در دربی. تیم مظلومی با 3 گلی که در وقت اضافه زد، موفق به شکست دادن پرسپولیس شد و به نیمه نهایی رفت.

 

1388: استقلال در یک چهارم حضور نداشت چون در یک هشتم به استیل آذین با نتیجه 5 بر 4 باخته بود.

 

1387: استقلال به یک چهارم نهایی نرسید. تیم قلعه نویی در همان گام اول جام حذفی به مس رفسنجان در ضربات پنالتی باخت و حذف شد.

 

1386: استقلال و راه آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که درنهایت بازی 2 بر 2 مساوی شد. در ضربات پنالتی اما وحید طالب لو یک تنه استقلال را برنده و راهی نیمه نهایی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbroj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدا نکند بخواهم به سید مهدی رحمتی تهمت بزنم