تاریخ انتشار: 1396/05/22 21:15
کد خبر: 189140

دروازه بان دورگه، نیمکت نشین از سوییس تا آلمان

دروازه بان دورگه، نیمکت نشین از سوییس تا آلمان

 دنیل داوری که فصل قبل پیراهن آرمینیا بیلفلد در بوندس لیگای دو را بر تن داشت و البته در قریب به اتفاق بازی‌ها روی نیمکت می‌نشست، برای فصل جدید تصمیم گرفت با دوئیسبورگ قرارداد امضا کند و به عضویت این تیم قدیمی در بیاید.

دوئیسبورگ فصل قبل را در بوندس لیگای 3 گذراند اما در پایان رقابت‌ها موفق شد مجور حضور در بوندس لیگای دو را به دست بیاورد. این تیم که تا همین چند فصل قبل یکی از تیم‌های حاضر در سطح اول رقابت‌های باشگاهی در آلمان بود، چند فصلی را در دسته‌های پایین تر سپری کرد اما حالا امیدوار است با بازیکنانی که جذب کرده و کادر فنی مجربی که در اختیار دارد بتواند دوباره به بوندس لیگای یک برگردد.

دوئیسبورگ البته در دو بازی از فصل جدید به میدان رفته و فقط یک امتیاز به دست آورده. این تیم ابتدا یک بر  صفر به کارلسروهه باخت و سپس مقابل بوخوم به تساوی یک  بر یک رسید. داوری در هر دو بازی روی نیمکت نشست و فرصت بازی به دست نیاورد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران در دوئیسبورگ ذخیره یک هلندی است. دروازه‌بانی با نام فلکن که 24 ساله است و فصل قبل هم برای دوئیسبورگ بازی کرده. داوری برای حضور در ترکیب دوئیسبورگ باید این هلندی آماده را کنار بزند. اتفاقی که با توجه به درخشش فلکن و یک گلی که او در دو بازی دریافت کرده فعلا بعید است رخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnodl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای تیره و تار دروازه بان ایران ادامه دارد

جنگ در پرسپولیس بالا گرفت؛ برانکو نگران آینده
تداخل بازی های ملی و لیگ باشگاه های آسیا؛