تاریخ انتشار: 1396/02/21 17:04
کد خبر: 211440

روزهای افتضاح دروازه بان ایرانی در اروپا

 دنیل داوری پس از مدت‌ها، در هفته بیست و پنجم بوندس لیگای دو به ترکیب اصلی آرمینیا بیلفلد رسید و مقابل نورنبرگ بازی کرد
روزهای افتضاح دروازه بان ایرانی در اروپا

او مورد اعتماد سرمربی هلندی بیلفلد قرار گرفت و در 7 بازی دیگر نیز درون دروازه تیمش ایستاد. روی هم داوری 8 بازی برای بیلفلد انجام داد و 10 گل دریافت کرد. گل‌هایی که روی نیمی از آنها، این دروازه‌بان ایرانی مقصر بود.

 

داوری آخرین بار در هفته سی و یکم مقابل گروتفورت در ترکیب بیلفلد قرار گرفت که نتیجه این بازی تساوی یک بر یک بود. در هفته سی و دوم و بازی برابر بوخوم اما نامی از داوری در ترکیب بیلفلد دیده نشد. سرمربی بیلفلد حتی داوری را در فهرست 18 نفره قرار نداد تا دنیل به سکو تبعید شود.

 

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به دلیل اشتباه‌های فراوانی که انجام داد، حالا نه تنها بخت بازی در ترکیب اصلی آرمینیا بیلفلد را از دست داده بلکه راهی هم به نیمکت پیدا نمی‌کند مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. مثل این هفته که قرار است بیلفلد در خانه از اینتراخت برانشوایگ میزبانی کند. دیدار داوری با تیم سابق که می‌تواند شانس او را برای حضور در فهرست 18 نفره افزایش بدهد.  بیلفلد این روزها در منطقه سقوط قرار دارد. این تیم از 32 بازی تنها 33 امتیاز اندوخته و در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. بیلفلد اگر در دو بازی آینده موفقیتی کسب نکند، به بوندس لیگای سه سقوط خواهد کرد. اتفاقی که برای این تیم ریشه‌دار به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvw9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان برگزاری دیدار ایران - ازبکستان

۵۰ هزار فرانک؛ جریمه برای کر شدن داور
نارنجکی که کمک داور را ناشنوا کرد؛