تاریخ انتشار: 1397/11/07 10:52
کد خبر: 112367

نقی زاده:تغییر در کادر فنی هدف مان را تغییر نمی دهد

هافبک تیم تراکتورسازی برای آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر لحظه شماری می کند.
نقی زاده:تغییر در کادر فنی هدف مان را تغییر نمی دهد

علیرضا نقی زاده یکی از یاران ثابت تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول لیگ برتر بود. او به خوبی توانست در اولین سال حضورش در تیم تراکتورسازی، خود را به عنوان یک مهره ارزشمند به اثبات برساند و جزو محبوب ترین های تیم لقب بگیرد. نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار در تبریز از وضعیت خود و تیم تراکتورسازی در آستانه آغاز بازی های دور برگشت صحبت کرد:

 

تغییر در کادر فنی هدف مان را تغییر نمی دهد

 آقای تقوی و پیش از ایشان آقای توشاک برای تیم زحمات زیادی کشیدند و اینک با آقای لیکنز می رویم تا ماموریتی که داریم را به سرانجام برسانیم. تغییر در کادر فنی هدف مان را تغییر نمی دهد. تراکتورسازی در این فصل یک هدف دارد و آن هم قهرمانی است. ما به خوبی برای رسیدن به این هدف تجهیز شده ایم و خدا را شکر در نیم فصل دوم شرایطی به مراتب بهتر از نیم فصل اول خواهیم داشت.

 

خریدهایمان مختصر و مفید بود

در مورد خریدهای تیم باید مدیریت، کادر فنی و کارشناسان نظر بدهند. به عنوان یک بازیکن عقیده ام این است که خریدهایمان مختصر و مفید بود. دقیقا در آن پست هایی که نیاز به خرید بازیکن داشتیم، موفق به جذب نفرات خوبی شدیم. با این بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، کمترین مشکل را در نیم فصل دوم خواهیم داشت. این یک اتفاق بسیار خوب برای تیم تراکتورسازی به حساب می آید.

 

آماده تر از همیشه، در انتظار شروع بازی هاییم

تعطیلات طولانی مدت نیم فصل باعث شد تا مدت زیادی از بازی ها دور باشیم. همین امر باعث شده تا برای آغاز بازی ها لحظه شماری کنیم. صبرمان دیگر تمام شده و هی با خودمان می گوییم که کاش بازی ها زودتر آغاز شود. خوشبختانه همه بازیکنان در تمرینات آماده سازی نیم فصل حضور پر نشاط و با روحیه ای بالا داشتند. به جز ملی پوشانمان همه بازیکنان را در تمامی طول مراحل آماده سازی در اختیار داشتیم. تیم یکدستی از نظر آمادگی بدنی داریم و همه مان در انتظار آغاز بازی ها و بازی کردن برای تیم محبوب خود تراکتورسازی هستیم.

 

صحبت در مورد هواداران، کلیشه ای اما لذت بخش است

شاید در همه صحبت هایم بخش زیادی را به هوادارانمان اختصاص بدهم. این موضوع کلیشه اما برای من لذت بخش است. مهمترین دلیل تراکتوری شدنم همین هواداران بودند. خودتان دیدید که در نیم فصل اول آنها چه کارهایی برای تیم کردند. در فضای مجازی موجی از انگیزه از سوی هواداران را شاهد بودیم و بازی های خانگی مان نیز همواره با حضور حداکثر هوادار برگزار شد. همیشه گفته ام که هر چه دارم از آنها دارم و بازهم می گویم و این را هم اضافه می کنم که تا یک قهرمانی نیاوریم، همواره مدیون آنها هستیم. فوتبال آذربایجان یک قهرمانی لیگ برتر کم دارد. این قهرمانی باید هر چه زودتر به ویترین افتخارات تراکتورسازی اضافه شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgz5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک گل که خوب است، بازهم به استقلال گل می‌زنم