تاریخ انتشار: 1396/10/02 23:34
کد خبر: 167991

پولی که طارمی برای فسخ قرارداد گرفته باید برگردانده شود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه باشگاه ترکیه ای غرامت را به پرسپولیس بخشید اما این پول حق طارمی نیست و باید آن را برگرداند.
 پولی که طارمی برای فسخ قرارداد گرفته باید برگردانده شود

 محمد علی پورمختار اظهار کرد: شنیده ام که باشگاه ریز اسپور ترکیه مبلغ غرامت را با سفر رئیس جمهور بخشیده است اما این دلیل نمی شود پولی که طارمی برای فسخ قرارداد گرفته بر نگرداند.

 

او افزود: باشگاه پرسپولیس دولتی است و کسی حق ندارد در مورد پول های این چنینی بخشش کند،طارمی پولی را بابت فسخ قرارداد گرفته است و باید به صاحب اصلی برگرداند.

 

رئیس سابق کمیسیون اصل 90 ادامه داد: دولت به دنبال پول است اما به دستور رئیس جمهور بدهی استقلال و پرسپولیس را پرداخت می کنند در صورتی که واجب و ضروری نیست.

 

پورمختار در اعتراض به مشکلاتی که طارمی در روز های اخیر به وجود آورده است، گفت: بازیکنی همانند طارمی به نفع خودش پولی که بابت فسخ قرارداد بوده را برداشته اما کسی حق بخشش ندارد و باید پول را پرداخت کند و امیدوارم به این موضوع توجه کنند چرا که این باشگاه دولتی است و باشگاه ریز اسپور هم اگر پولی را بخشیده به پرسپولیس بخشیده نه طارمی.

 

رئیس سابق کمیسیون اصل 90 در پایان با انتقاد از روند اداره و تامین مالی 2 تیم پرسپولیس و استقلال گفت: این روز ها که کشور نیازمند بودجه است و باید دولت در این باره هزینه ها را مدیریت کند توجه به این تیم ها در حد کمک های میلیاردی کار صحیحی نیست.


#منبع:باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkz66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولان ریزه اسپور سه شنبه به تهران می آیند