تاریخ انتشار: 1395/10/18 01:57
کد خبر: 237567

عکس/ بازگشت «کلاه‌قرمزی» به استقلال؟

این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال به گوش می‌رسد. هافبک دفاعی پیشین آبی‌ها که اخیرا جایگاهش در تیم ملی را هم از دست داده، نیم‌فصل اول را به بدترین شکل ممکن در ماشین‌سازی پشت سر گذاشت و حالا مسوولان این باشگاه تبریزی مخالفت چندانی با جدایی این بازیکن ندارند.

او ابتدای فصل با قرارداد حیرت‌انگیز یک‌ونیم میلیاردی قرار بود بمب خبری سال باشد، اما آنقدر ناامیدکننده ظاهر شد که مثلا در دقیقه38 بازی با پدیده از زمین بیرون آمد و در مسابقه مهم با پرسپولیس اصلا در لیست 18نفره قرارنگرفت! حالا می‌گویند منصوریان بدش نمی‌آید آندو را در تیمش داشته باشد تا شاید به این ترتیب، مجبور نشود بازوبند کاپیتانی را به مهدی رحمتی بدهد. در عین حال اما کسانی که این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند، احتمالا یادشان رفته دو سال پیش آندو اصلا به چه دلیل از استقلال جدا شد و رفت.

از کلاه قرمز تا تیپ قرمز

تیموریان لیگ چهاردهم را با استقلال شروع کرد، اما بروز برخی مشکلات بین او و بوقچی‌های حامی تیم باعث شد کاپیتان پیشین تیم ملی بین دو نیم‌فصل از جمع آبی‌ها جدا شود و به تراکتورسازی تبریز برود. ماجرا از اولین جلسه تمرینی بعد از شکست استقلال در داربی دوم آذر83 شروع شد. آن روز در شرایطی که هواداران استقلال به شدت بابت باخت دو بر یک تیم‌شان عصبانی بودند،

تیموریان با یک کلاه نقاب‌دار قرمز رنگ در محل تمرین حاضر شد که همین مساله خشم لیدرها را به دنبال آورد. در ادامه الفاظی بین طرفین رد و بدل شد که کار را به جاهای باریک کشاند. تیموریان رفت و گفت دیگر تحت هیچ شرایطی حاضر نیست برای استقلال بازی کند. فقط چیزی حدود سه هفته طول کشید تا همه بفهمند آندو بلوف نمی‌زده؛ چرا که او اوایل دی‌ماه93 رسما به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوست! نکته جالب در مورد مراسم ثبت قرارداد، تیپ کاملا قرمز رنگی بود که آندو با آن در مقابل قاب دوربین‌ها حاضر شد. حالا می‌گویند تیموریان که زمانی به خاطر لیدرها از استقلال رفته بود، دارد به این تیم برمی‌گردد. آیا او در جریان هست که در استقلال منصوریان بوقچی‌ها بیشتر از هر زمان دیگری ارج و قرب پیدا کرده‌اند و برای خودشان کیا و بیا دارند؟ نکند دوباره ماجراهای قبلی تکرار شود. از ما گفتن بود...!

EK70J2BU9Kf7

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4volm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خبرهای خوش نقل و انتقالاتی برای هواداران استقلال