تاریخ انتشار: 1395/10/20 02:44
کد خبر: 237119

حاج‌محمدی رقیب پیدا کرد/ گرانترین «تماشاگر» استقلال کیست؟

 یکی از حاشیه‌های عجیب تمرینات استقلال در چند روز گذشته، قهر و اعتصاب استیون جونز بوده است. مربی بدنساز آبی‌ها که ابتدای فصل با تبلیغات و سروصدای فراوان جذب کادرفنی این تیم شد، حالا حدود یک هفته است که با لباس شخصی سر تمرین حاضر می‌شود و بدون هیچ فعالیتی، صرفا به تماشای تمرینات استقلال بسنده می‌کند!

گفته می‌شود جونز خیلی علاقه داشته در تعطیلات سال نوی میلادی به کشورش سفر کند و همراه خانواده‌اش باشد، اما باشگاه مقدمات این سفر را فراهم نکرده و به او دلیل عدم پرداخت مالیاتش ممنوع‌الخروج شده؛ آنچه قهر و کناره‌گیری جونز از روند آماده‌سازی آبی‌ها را به دنبال آورده است.

در سابقه منصوریان طی ماه‌های گذشته، بارها تعریف و تمجید از جونز دیده شده است. پس از پیوستن این مربی بدنساز به کادرفنی استقلال، علیمنصور در مصاحبه‌ای مدعی شد نحوه تمرینات جونز به شدت به روز و مدرن است و این مربی انتظار صبر کردن را داشته. حتی بعد از پیروزی استقلال بر مس کرمان در وقت‌های اضافی هم منصوریان به شکل ویژه از جونز تقدیر کرد و سر تمرین از بازیکنان خواست برای او کف بزنند.

با این وجود حالا جونز در یک بزنگاه مهم که لیگ تعطیل است و بدن آبی‌ها باید برای ادامه مسابقات ساخته شود، خودش را کنار کشیده و از تمرین دادن استقلالی‌ها طفره می‌رود. قرارداد استیون جونز با استقلال 420میلیون تومان برای یک فصل است و او در حال حاضر برای کسب عنوان «گرانترین تماشاگر استقلال در لیگ شانزدهم» با امین حاج‌محمدی در حال رقابت است!

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که خیلی‌ها عقیده دارند حتی زمانی که جونز استقلالی‌ها را تمرین می‌داده هم بدن بازیکنان این تیم کیفیت لازم را نداشته؛ آنچه به استناد گل‌های دریافتی پرشمار استقلال در دقایق پایانی و از دست رفتن پیروزی‌های این تیم در نیمه‌های دوم می‌تواند تایید شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voz6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/ استقلال قهرمان بازی با ته جدولی ها!