تاریخ انتشار: 1395/11/22 01:58
کد خبر: 230219

اعتراض به اخراج بازیکنان رقیب بهانه فرکی و سایپا!

سایپا در حالی که با یک گل از گسترش پیش بود و یک بازیکن بیشتر هم داشت، در نهایت برابر تیم تبریزی شکست خورد و بعد از سه برد متوالی، دوباره طعم تلخ باختن را چشید.
اعتراض به اخراج بازیکنان رقیب بهانه فرکی و سایپا!

نکته جالب در این میان، اظهارنظر سرمربی سایپا بود. فرکی ادعا کرده که اخراج بازیکن گسترش به ضرر سایپا شده و داور در ادامه به ضرر آن‌ها سوت زده است. این در حالی است که سایپا نیمه دوم مقهور بازی تاکتیکی شاگردان کمالوند شده و بارها دروازه‌اش تهدید شده بود.

این اعتراض فرکی زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم قبلا هم سایپایی‌ها چنین بهانه‌ای آورده بودند. در بازی با پرسپولیس در اولین هفته از نیم فصل دوم، اواسط بازی فرشاد احمدزاده اخراج شد و پرسپولیس ده نفره. در پایان آن بازی که با شکست سایپا برابر پرسپولیس صدرنشین همراه بود، حاجیلو -سرپرست سایپا- ادعا کرد که اخراج بازیکن حریف به ضررشان تمام شده و داور در ادامه بازی ضعیف ظاهر شد.

دیگر به این دست بهانه‌ها عادت کرده‌ایم؛ اما نوآوری‌ شگفت‌انگیز عوامل تیم‌ سایپا جای تامل دارد. گویا مربیان و عوامل مدیریتی بعضی از تیم‌ها بیشتر از آن که به دنبال متدهای جدید فنی و مدیریتی برای پیشرفت باشگاه باشند، به دنبال کشف بهانه‌های جدید برای فرار از مسئولیت شکست‌ها و ناکامی‌ها هستند. شاید اگر تلاش فراوانی که برای جست و جوی بهانه‌ها می‌شود، برای کار فنی و مدیریتی شده بود، لیگ برتر جذاب‌تر و بهتری را شاهد بودیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw6wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرکی: شروع خوبی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت