تاریخ انتشار: 1395/12/26 17:34
اختصاصی| پایان کدورت ها در ماهشهر؛
کد خبر: 222543

دومین تساوی خانگی شهرداری ماهشهر/ اشجاری تشویق شد

هفته دوم دور دوم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر امروز پنجشنبه۹۵/۱۲/۲۶با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید.
دومین تساوی خانگی شهرداری ماهشهر/ اشجاری تشویق شد

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، در گروه B این مسابقات و در استادیوم شهداء ماهشهر در دیداری به قضاوت داوران احمد عبدالخالقی،محسن بابایی،مصطفی قاسمی،مهدی عظیمی و ناظر:عبودسنگاشکن، تیم شهرداری ماهشهر میزبان تیم شهرداری فومن بود.

این دو تیم در مرحله اول نیز با هم همگروه بودند و در دیدار رفت شهرداری ماهشهر با نتیجه ۴_۱ پیروز شده بود اما در دیدار برگشت با نتیجه ۲_۱بازی را به فومنی ها واگذار کرده بود.

این بازی که تحت تاثیر مصاحبه های تند پیش از بازی حسن اشجاری ملی پوش سابق و کاپیتان شهرداری فومن علیه سرمربی شهرداری ماهشهر برگزار شد، هواداران پرشور ماهشهری را بر آن داشت تا امروز حمایت پیش از پیش خودشان را از سرمربیشان عبدالمجید باقری نیا اعلام بدارند و یک تنه به تشویق باقری نیا و اشجاری پرداختند.

این بازی که با حضور سید سیروس پور موسوی، رحیم زهیوی و سیاوش بختیاری زاده برگزار شده بود در پایان ۹۰دقیقه تلاش هردو تیم امتیازات را تقسیم کردند و به نتیجه تساوی ۰_۰ رضایت دادند تا ماهشهری ها دومین تساوی خانگی شان را در مرحله دوم لیگ دو تجربه کنند.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwqg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد سلیمانی: آقای اشجاری عذر می خواهم که از ٢٢ بازی برایتان ١٥ پنالتی گرفتند!
اختصاصی| بازیکن شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛