تاریخ انتشار: 1395/06/31 14:28
کد خبر: 260219

انتقادات از برانکو آغاز شد

پرسپولیس بعد از توقف در داربی تهران، با مشکلات و حواشی عجیب و متعددی دست به گریبان شده است.
انتقادات از برانکو آغاز شد

پرسپولیس بعد از توقف در داربی تهران، با مشکلات و حواشی عجیب و متعددی دست به گریبان شده است. شرایط در این مجموعه طوری است که انگار تیم یک باخت سنگین داده و همه چیز برای سرخپوشان از دست رفته است!

 

طاهری در آستانه خروج؟

در روزهای بعد از داربی، موج دیگری از شایعات در مورد خروج طاهری از پرسپولیس به انتشار رسید. اگرچه مسئولان باشگاه این موضوع را تکذیب می‌کنند اما استعفایی که آقای سرپرست قبل از بازی با استقلال نوشت، کار خودش را کرده و فعلا تا اطلاع ثانوی شایعه کناره‌گیری طاهری، نقل محافل ورزشی و رسانه‌ای خواهد بود. به علاوه کشمکش‌ها بر سر اسپانسر هم همچنان ادامه دارد. سرخ‌ها به هر زحمتی بود توانستند در حمایت از اسپانسر خودشان یعنی 3090، به فعالیت سامانه نوظهور3040 خاتمه بدهند اما از روز داربی ناگهان تبلیغات سامانه جدید3080 در تلویزیون آغاز شد که نشان می‌دهد گرفتاری‌ها همچنان پابرجاست. همچنین همین اصطکاک بر سر اسپانسرها باعث اوج گرفتن دعوا بین هدایتی و امیر عابدینی شده و مدیرعامل سال‌های دور پرسپولیس هرروز علیه سرپرست موقت این باشگاه مصاحبه‌های تند و تهدیدآمیز انجام می‌دهد.

 

آغاز انتقادات از برانکو

به جرأت می‌توان گفت از روز اولی که برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، این مربی کروات در هیچ مقطعی تحت فشار هواداران نبود. حتی ابتدای فصل گذشته که سرخپوشان برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قعرنشین شدند، اغلب هواداران به نمایش‌های خوب قرمزها دل بسته بودند و انتظار آینده‌ای بهتر را می‌کشیدند. با این وجود بعد از داربی83، انتقادهایی از برانکو توسط برخی هواداران به عمل آمده است. آنها به مسائلی از قبیل بازی نکردن رامین رضاییان و نیز ادامه حضور ربیع‌خواه در سمت چپ، با وجود گزینه‌های دیگر اعتراض دارند و بعضا تصور می‌کنند برانکو در حال «لجبازی» است. مسلما ایوانکوویچ برای رهایی از این فضا، نیاز به کسب پیروزی‌های جدید و ارائه نمایش‌های بهتر دارد.

 

طغیان نیمکت‌نشین‌ها

طی روزهای اخیر احمد نوراللهی به دلیل نیمکت‌نشینی باشگاه را تهدید به جدایی کرده و به شکل همزمان صدای اعتراض برخی دیگر از بازیکنان دخیره نیز درآمده است. آنها معتقدند برانکو 11نفر اصلی‌اش را انتخاب کرده و یک یا دو بازیکن اوکراینی هم تعویضی‌های ثابت او در هر بازی هستند، بنابراین رقابت برای رسیدن به ارنج اصلی، بی‌فایده است. ساسان انصاری زودتر از همه به این نتیجه رسید و پرسپولیس را ترک کرد. حالا هم این طرز تفکر در حال رواج یافتن است؛ آنچه می‌تواند برای آینده قرمزها در این فصل خطرناک باشد.

 

احمد بی‌انگیزه در ترکیب پرسپولیس

احمد نوراللهی دوقلوی فوتبالی مهدی طارمی اوضاع خوبی ندارد، هرچند که در غیاب کمال کامیابی‌نیا در بازی امروز فیکس می‌شود. فصل قبل برخی نشریات شایعه‌ای به‌راه انداخته بودند که طارمی به‌خاطر نیمکت‌نشینی نوراللهی عمدا خوب بازی نمی‌کند که بعدا تکذیب شد، حالا خبر جدید این است که احمد از اوضاعش در پرسپولیس راضی نیست و برانکو هم نشان داده به ترکیب تیمش دست نمی‌برد، حتی اگر تیم بازنده باشد. گمانه‌زنی‌هایی درباره مبادله سروش رفیعی با این بازیکن در نیم‌فصل بین پرسپولیس و تراکتورسازی مطرح شده که بعید به نظر نمی‌رسد. سروش قراردادش در نیم‌فصل به پایان می‌رسد و احمد هم گویا قرار است خودش را سرباز کند و سربازی‌اش را در تراکتور بگذراند. شاید برای همین بود که قرارداد او در ابتدای فصل تمدید شد تا این بازیکن هم مثل فرشاد احمدزاده وقتی خدمتش تمام شد به پرسپولیس برگردد. خودش هم می‌داند حتی اگر بهترین بازیکن میدان مقابل سپاهان لقب بگیرد بازهم با بازگشت کامیابی‌نیا به نیمکت ذخیره‌ها تبعید می‌شود. شاید برانکو برای اینکه این بازیکن را هم مثل ساسان انصاری از دست ندهد بهتر باشد بیشتر به او انگیزه بدهد و به بازی‌اش بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vypyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های رضاییان تمامی ندارد!