تاریخ انتشار: 1395/06/29 17:13
مدیرعامل آبی پوشان اردبیل؛
کد خبر: 260543

در لیگ دو آبروداری می کنیم/ از مدعیان گروه خود می باشیم

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با اشاره به شرایط و آمادگی این تیم در سه بازی گذشته تاکید کرد که با روند فعلی جزو مدعیان صعود به لیگ یک کشور هستیم.
در لیگ دو آبروداری می کنیم/ از مدعیان گروه خود می باشیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مجید حیدری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های جمعی استان اردبیل اضافه کرد: نمی توان نتیجه نهایی یک تورنمنت را که ۲۲ بازی فقط در مرحله اول آن برگزار می شود، پیش بینی کرد اما تیم ما حرفه ای بسته شده و تنها برای صعود به لیگ یک تلاش می جنگد.

وی با بیان اینکه سطح توقع از تیم فوتبال آبی پوشان بالاست و همین امر کار را سخت کرده است، عنوان کرد: تا آخرین بازی برای صعود تلاش خواهیم کرد و قول می دهم در صورت حمایت از سوی هواداران و مردم اردبیل و نیز مسئولان این استان این امر محقق شود.

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با اشاره به بازی های این تیم در سه بازی اول لیگ دسته دو یادآور شد: ما جزو تیم های بی شکست این رقابت ها هستیم و تاکنون با ارائه بازی های خب توانسته ایم یک برد و دو تساوی کسب رده و با پنج امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه در بازی خارج از خانه و در مقابل تیم شهرداری کاشان نیز بازی خوبی ارائه دادیم اما با اشتباه داوری نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، تصریح کرد: در بازی آخر نیز بهترین بازی را ارائه دادیم و توانستیم تیم بادران تهران را شکست دهیم.

حیدری با تاکید بر اینکه بازی به بازی شرایط تیمی ما بهتر می شود، بیان داشت: بی شک در بازی های آینده روند رو به رشد خود را حفظ کرده و بازی های بهتری را ارائه خواهیم داد ولی باید از سوی هواداران حمایت شویم و تماشاگران ما را در بازی های فصل تنها نگذارند.

وی در عین حال از برخی بی مهری ها، انتقادات بی پایه و اساس و مغرضانه برعلیه تیم آبی پوشان انتقاد کرد و ادامه داد: افرادی ما را نقد می کنند که نمی دانند توپ فوتبال چندگرم است، من از نقد استقبال می کنم و اعتقاد دارم موجب رفع نقط ضعف و رشد فوتبال ما می شود، اما باید این نقدها ساختاری و فنی باشد نه شخصی و شخصیتی.

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با بیان اینکه منتقدان این تیم فقط به دنبال حواشی و انتقادان بچه گانه هستند، تاکید کرد: اینگونه منتقدان دشمن فوتبال اردبیل هستند.

وی متذکر شد: اینها چوب لای چرخ می گذارند و با دامن زدن به نکاتی که بیشتر جنبه شخصی و شخصیتی است به دنبال ایجاد حواشی هستند، اما بدانند که نمی توانند راه ما را سد کنند چون برای ورزش و فوتبال این استان و برای مردم خونگرم اردبیل کار می کنیم و بی شک این تیم یادگاری برای فوتبال اردبیل خواهد ماند.

حیدری با بیان اینکه امسال با بازی های خوب و کسب پیروزی و صعود به لیگ دسته یک کشور، برای استان اردبیل آبرو داری خواهیم کرد، افزود: ما با سرمایه های بومی و با جوانان اردبیل پا به رقابت ها گذاشته ایم، اینها آینده فوتبال اردبیل هستند و باید حمایت شوند./مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyrjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرزانه: برای صعود دو فصل زمان می‎خواهم/بازیکنانم از هفته چهارم روند رو به رشد را آغاز کرده‌اند
سرمربی استقلال اهواز؛