تاریخ انتشار: 1396/10/08 21:39
کد خبر: 167122

استقلال نیم فصل دوم 96-97 مشابه پرسپولیس نیم فصل دوم 94-95

استقلال نیم فصل دوم 96-97 مشابه پرسپولیس نیم فصل دوم 94-95

وقتی استقلال در روزهای اول سرمربیگری علیرضا منصوریان نتیجه نمی‌گرفت، هواداران این تیم با رویای تحولی نظیر آنچه بر سر پرسپولیس برانکو در فصل ۹۵-۹۴ آمد، از سرمربی خود حمایت کردند. استقلال با منصوریان به نایب‌قهرمانی لیگ رسید اما آن تحول فنی که هوادارانش انتظارش را می‌کشیدند رخ نداد و باخت سنگین مقابل العین بخش زیادی از موفقیت منصوریان در فصل اول حضورش در استقلال را تحت‌الشعاع قرار داد.

اما اکنون به نظر می‌رسد استقلال شفر رویای تحول فنی و تاکتیکی مدنظر هواداران استقلال را تحقق بخشیده است. درست مثل آنچه برانکو با پرسپولیس کرد. بدون شک پرسپولیس در فصل ۹۵-۹۴ بازی‌های هجومی‌تر و زیباتری نسبت به دو فصل بعد حضور برانکو روی نیمکت این تیم نشان داد. ضعف عمده آن پرسپولیس نداشتن خط دفاعی مطمئن بود و همین موضوع باعث شد تا در آخر فصل پرسپولیس قهرمانی لیگ را به دلیل تفاضل کمتر از دست بدهد. برای همین هم برانکو برای قهرمانی در فصل بعد، ساختار دفاعی‌اش را تقویت کرد و به همان نسبت نیز از قدرت هجومی پرسپولیس کاسته شد و دیگر بازی‌های رویایی نیم‌فصل دوم ۹۵-۹۴ که با یک برد پرگل در دربی هم همراه بود تکرار نشد.

حالا استقلال شفر دو سال پس از آن پرسپولیس غافلگیرکننده، بازی‌های زیبا را به لیگ هدیه داده است. تیمی هجومی که پس از اصلاح و تقویت وضعیت بدنی بازیکنانش، روز به روز هماهنگ‌تر وزیباتر از قبل در مقابل حریفانش بازی می‌کند. بردهای پر گل این تیم در مقابل حریفان اخیرش اتفاقی نیست و نشان از میل سیری‌ناپذیر آبی‌ها برای گلزنی دارد. استقلال به وضوح در ارائه بازی با تعداد پاس‌های زیاد همراه با حملات ضربتی و پرتعداد موفق و نوین نشان می‌دهد. استقلالی متحول‌شده که در حال حاضر بهترین و زیباترین بازی‌های لیگ را به نمایش می‌گذارد و بدین ترتیب لیگ را در نیم‌فصل دومش جذاب‌تر از نیم‌فصل اول خواهد کرد و حالا جدال دربی در ماه پایانی سال می‌تواند یکی از بهترین دربی‌های تاریخ دو تیم باشد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7jom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فردا موکول شد