تاریخ انتشار: 1396/01/22 13:55
کد خبر: 217846

رومنیگه: هیچ بازیکنی را به رئال مادرید نمی فروشیم

کارل هاینتس رومنیگه می گوید که قصدی برای فروش هیچ بازیکنی ندارند.
رومنیگه: هیچ بازیکنی را به رئال مادرید نمی فروشیم

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می گوید که باشگاه رئال مادرید را به خوبی مطلع کرده اند که نمی توانند روبرت لواندوفسکی را جذب کنند. در ماه ها اخیر و خصوصا در تابستان گذشته شایعاتی پیرامون پیوستن روبرت لواندوفسکی به رئال مادرید منتشر شد اما این بازیکن در نهایت قرارداد خود با بایرن مونیخ را تمدید کرد و به این شایعات خاتمه داد. رومنیگه قبل از دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ در مصاحبه با AS درباره روابط بین دو باشگاه و احتمال پیوستن لواندوفسکی به رئال مادرید گفت:

فلورنتینو پرز به خوبی می داند که ما هیچ بازیکنی را نمی فروشیم و نمی خواهیم از شر هیچ بازیکنی خلاص شویم. هر دو طرف می دانند که چه چیزی ممکن است و چه چیزی غیر ممکن. دو باشگاه در بالاترین سطح برای هم احترام قائلند و می دانیم چه زمانی بهترین زمان برای گرفتن بازیکن از یکدیگر است.

تونی کروس در بایرن مونیخ بازیکنی عالی بود و در رئال مادرید به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شده است. موضوع تونی کروس متفاوت بود، چون او تنها یک سال از قراردادش باقی مانده بود و با ما برای امضا قرارداد جدید به توافق نرسید. ما برای اینکه کروس به صورت بازیکن آزاد از باشگاه جدا نشود اقدام به فروش او کردیم. تونی برای ما بازیکنی عالی بود اما ژابی آلونسو هم برای ما یک خرید عالی محسوب می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9yxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوزیل: شاید به بوندس لیگا برگردم