تاریخ انتشار: 1396/03/13 17:06
کد خبر: 206422

بختیار: فولاد امسال بوی قهرمانی می‌دهد

بختیار رحمانی می گوید جلسه خوبی با مسئولان فولاد داشته و در فضای باشگاه جو قهرمانی را دیده است.​​​​​​​
بختیار: فولاد امسال بوی قهرمانی می‌دهد

 درباره جلسه امروزش با مسئولان تیم فولاد گفت: امروز اصلا در مورد وضعیت خودم صحبت نکردیم بلکه بیشتر در مورد اینده فولاد و برنامه های  فصل جدید صحبت های اقای اژدری زاده رو شنیدم، ایشان قبل از من جلسه مهمی با اقای پورموسوی داشتند و برایم جالب بود تا هدف های جدید تیمم را بدانم.  از اینکه پورموسوی ایده های خوب و انگیزه جدیدی و بیشتری دارد من را هم می تواند مجاب میکندتا در فولاد بمانم. این تیم  لیاقت و ارزش های بیشتری دارد که انشاله مردم خوزستان امسال می توانند دوباره امیدوار به قهرمانی باشند.

هافبک باتجربه فولادی ها در ادامه افزود: پورموسوی با استقلال خوزستان  یک فصل عالی داشته است، بازیهای جام باشگاه های اسیا نشان داد که  توانایی رهبری  یک تیم و رسیدن به نیمه نهایی و فینال را هم دارد، این اتفاق ها م یتواند در فوتبال ما بیفتد اگر همه برنامه ها به خوبی انجام شود. فولاد امسال برای رسیدن به قهرمانی و بازگشت به اسیا همه ابزارهای لازم را دارد و باید با همین امیدواری و هدف پیش برود.

وی در ادامه افزود: تنها صحبت من در مورد  ادامه همکاری این بود که میخواهم قهرمان شوم و به تیم ملی برگردم^، اگر چنین اراده ای در فولاد وجود داشته باشد که در فضای امروز باشگاه این  موضوع را حس کردم. مطمئن باشید که  توان  بیشتری  برای  یک فصل خوب میگذارم، ولی هنوز هیچ توافقی نکردم و قرار شده در این هفته جلسه دیگری برای امضای قرارداد داشته باشم.

رحمانی در انتها افزود: نعیم سعداوی هم فصل خوبی داشت و نمی توان زحمات های مربیان قبلی را نادیده گرفت ولی من قلبا با همه مربیانم رابطه خوبی دارم و برای همه بهترین ارزوها را می کنم. همانطورکه  امیدوارم  سعداوی با یک تیم دیگر  موفق بشود  برای پورموسوی هم همه کار میکنم تا  قهرمان شود، این خصوصیت ما خوزستانی هاست که دوست داریم قهرمان شویم.امیدوارم مردم خونگرم خوزستان و هواداران با معرفت ما در کنار ما باشند تا بتوانیم یک افتخار دیگر به دست بیاوریم، مطمئن باشید اگر تمام شرایط خوب باشد موفقیت به دست می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybeve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده مخالفت انصاری برای پیوستن به استقلال؛ پای بختیار در میان بود

بختیار: شاید استقلال دوباره من را بخواهد
با سعداوی می‌توانیم قهرمان شویم