تاریخ انتشار: 1402/10/04 12:00
کد خبر: 1264775

اصفهان در انتظار کسب قهرمانی شناگران باشگاه اریس در لیگ کشور

جابرزاده: اقلام مورد نیاز برای یک شناگران حرفه ای در یک سال مبلغی تا سقف ۳۰ میلیارد خواهد بود
اصفهان در انتظار کسب قهرمانی شناگران باشگاه اریس در لیگ کشور

به گزارش فرتاک ورزشی

مسعود جابرزاده روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: لیگ برتر شنای باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در سه مرحله تا پایان سال برگزار می‌شود و هدف ما کسب سکوی قهرمانی در این رقابت‌هاست.
وی اضافه کرد: نماینده اصفهان با ترکیبی از شناگران تیم ملی و ورزشکاران جوانتر در لیگ برتر حضور خواهد یافت و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته است به کسب بهترین مقام امیدوار خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه اِریس اصفهان ادامه داد: در یک سال اخیر با اجاره استخر «انقلاب» اصفهان بعنوان پایگاه اصلی و قهرمانی رشته شنا، جلسات آماده‌سازی خوبی داشتیم و اعضای تیم ما وضعیت مطلوبی دارند.

جابرزاده با اشاره به افزایش قیمت‌ها از اجاره استخر گرفته تا تامین اقلام مورد نیاز شناگران گفت: سالانه بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ میلیارد ریال برای تیمداری رشته شنا هزینه می‌کنیم که البته غیر از حمایت از ورزشکاران و افتخارآفرینی برای استان، در معرفی نفرات مُستعد به تیم ملی و ارتقای آمادگی تیم نیز سهیم هستیم.

وی ادامه داد: قصد داریم تا یکی ۲ سال آینده از خودمان استخر اختصاصی استاندارد داشته باشیم تا تیم اِریس با اوضاع بهتری تمرین کند و دغدغه اجاره مکان تمرینی نداشته باشد.
مدیرعامل این باشگاه تصریح کرد: اگرچه تیم‌های خوبی در لیگ حاضرند اما چنانچه بکوشیم نسبت به خود روند روبه رو رشد داشته باشیم موفقیت تیم ما حتمی خواهد بود.
مربی تیم اریس اصفهان نیز در این نشست با اشاره به افزایش سطح کیفی لیگ امسال نسبت به دوره‌های گذشته گفت: تیم‌های خوبی در لیگ شرکت می‌کنند بویژه تیم نفت تهران، نفت امیدیه و مقاومت، رقیبانی جدی‌تر به شمار می‌روند.
امید تاکی اضافه کرد: اعضای تیم به ۸۰ درصد مرز آمادگی رسیده‌اند و مصمم به کسب مقام در مسابقات مصمم هستند.
وی ادامه داد: با حمایت باشگاه و انسجام خوب تیمی، مسیر همواری در طول سه مرحله لیگ برتر خواهیم داشت و برای کسب افتخار به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.
شناگر ملی پوش تیم اریس اصفهان نیز در این نشست گفت: شنا با توجه به وارداتی بودن ملزومات آن مانند مایو، عینک و کلاه، رشته‌ای گرانقیمت به شمار می‌رود بویژه اینکه کُلُر موجود در آب سبب خرابی وسایل می‌شود و اجازه استفاده مکرر از آنها بخصوص در مسابقات رسمی را نمی‌دهد.‌

مهرشاد افقری ادامه داد: با این شرایط باشگاه اِریس با حمایت مناسب خود سبب ارتقای رشته شنا در اصفهان و کشور شده است
دیگر عضو ملی پوش این باشگاه نیز گفت: در دوران همه‌گیری کووید-۱۹ از تهران به اصفهان آمدم و تحصیل و ورزش حرفه ای خود را در این شهر ادامه دادم و وضعیت از آن زمان تاکنون مناسب بوده است.
مهران قاسم زاده با اشاره به آمادگی ۷۰ درصدی خود برای حضور در لیگ امسال تصریح کرد: نظم و تلاش را بیش از هر عامل دیگری در موفقیت دخیل می‌دانم و با ارتقای آنها برای موفقیت تلاش می‌کنم.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه های کشور، سال گذشته با قهرمانی تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد و عنوان‌های دوم و سومی تیم‌های نفت تهران و اریس اصفهان به پایان رسید.


 


 
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkmow

آخرین اخبار