تاریخ انتشار: 1403/02/21 13:30
کد خبر: 1275031

شلیک نهایی برقلب پرسپولیس/ نگرانی اوسمار بی مورد نیست!

جدال با هوادار و نکرانی اوسمار که بی مورد هم نیست.
شلیک نهایی برقلب پرسپولیس/ نگرانی اوسمار  بی مورد نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم‌های پرسپولیس و هوادار تهران در حالی هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که این دیدار برای سرخ پوشان پایتخت بسیار حائز اهمیت بوده و مساوی و یا شکست می تواند آنها را از کورس قهرمانی با استقلال باز بدارد چرا که در حال حاضر آبی پوشان پایتخت با یک امتیاز بیشتر نسبت به سرخ پوشان و کسب 57 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شکست و تساوی شاگردان اوسمار و در صورتی که استقلال برنده از بازی مقابل فولاد خوزستان بیرون بیاید آن وقت است که کار برای پرسپولیس در سه هفته پایانی به اما و اگرهای فراوانی کشیده خواهد شد.

نکته حائز اهمیت در آن جایی نهفته است که هوادار تهران با مسعود شجاعی تیمی بسیار خطرناک نشان داده است به طوری که آنها در 5 بازی گذشته خود دارای سه پیروزی و دو تساوی بوده اند تا متوجه شویم که اوسمار و شاگردانش چه کار سختی در پیش رو دارند.

جواد نکونام- اوسمار ویه را

اهمیت فوق العاده این بازی اوسمار را نگران کرده و خوب می داند که مسیر قهرمانی در گرو پیروزی در این دیدار سخت خواهد بود و در غیر این صورت شلیک به قلب پرسپولیس در ایستگاه بیست و هفتم صورت گرفته است تا آنها توانی برای ادامه رقابت با استقلال برای کسب مقام قهرمانی نداشته باشند.

در هر حال باید به انتظار نشست  و دید که آیا ستاره های سرخ پوشان از این میدان سخت به سلامت عبور خواهند کرد یا این که حکایت چیز دیگری خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj56ow

آخرین اخبار