تاریخ انتشار: 1403/02/20 10:45
کد خبر: 1274982

مارکو رویس به دنبال ماجراجویی جدید: مقصد بعدی او کجاست؟

مارکو رویس اعلام کرده است که در پایان فصل از دورتموند جدا می شود.
مارکو رویس به دنبال ماجراجویی جدید: مقصد بعدی او کجاست؟

رویس باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بازی کند و بعد از آن از دورتموند جدا خواهد شد. حالا گفته می شود که باشگاه سن لوییز سیتی در لیگ آمریکا، مذاکرات اولیه را برای خرید مارکو رویس در تابستان آغاز کرده است.

اتلتیک گزارش داده است که باشگاه آمریکایی می خواهد رویس را به عنوان یکی از ستارگان فصل آینده به خدمت بگیرد. یکی از دلایل انتقال احتمالی رویس به باشگاه آمریکایی می تواند حضور رومن بورکی در این تیم باشد. در حقیقت بورکی زمانی با رویس در وستفالن بازی می کرده است. این دروازه بان 33 ساله در این باشگاه نقش مهمی دارد. در حال حاضر سن لوئیز در کنفرانس غرب لیگ آمریکا در رتبه نهم قرار دارد.

البته رویس هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است و لیگ های ترکیه و عربستان نیز می توانند مقاصد احتمالی این ستاره آلمانی باشند. رویس که به تازگی 25 ساله می شود، در دورتموند در 426 بازی 169 گل و 426 پاس گل داشته و  به یکی از اسطوره های باشگاه آلمانی تبدیل شده است. 

سن لوئیز سیتی بازیکنان سابق دیگر بوندسلیگا را هم در اختیار دارد. ادوارد لوئن، ژائو کلاس و توماس استراک نیز  در این باشگاه آمریکایی حضور دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbdrp

آخرین اخبار