تاریخ انتشار: 1402/09/27 16:08
کد خبر: 1264138

گل محمدی: تمام اشتباهات داوری در دربی علیه پرسپولیس بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از VAR استقبال می‌کنیم اما در دربی تمام اشتباهات داوری علیه تیم ما بود و ۲ امتیاز راحت را از ما گرفتند.
گل محمدی: تمام اشتباهات داوری در دربی علیه پرسپولیس بود

یحیی گل محمدی  دوشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول، بازی مهم و حساسی در پیش داریم لذا با تمام توان بازی کرده و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی با بیان اینکه باید از چهار بازی آینده خود حداکثر امتیازات را کسب کنیم افزود: در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم اگرچه در بازی هفته قبل، انرژی زیادی از بازیکنان ما گرفته شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم استقلال خوزستان بازی های خوبی ارائه می دهد اما جایگاه مناسبی در جدول لیگ ندارد. این تیم مقابل دیگر مدعیان، بازی‌های خوبی از خودش به نمایش گذاشته و تیم یک دستی است.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان در شهر اهواز ریشه دارد افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه داده و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم هر چند بازی راحتی در پیش نداریم

گل محمدی در خصوص بازی دربی گفت: در این بازی هم پنالتی تیم ما گرفته نشد و هم گل استقلال پنالتی نبود همچنین بازیکن استقلال باید در دقیقه ۶۰ اخراج می‌شد.

وی افزود: چگونه و با چه ارتباطی از داوران عراقی برای دربی استفاده شد؟ از باشگاه خواسته ام که ریز مکالمات داور و کمک داوران ویدئویی را بخواهند و این مکالمات باید منتشر شوند.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: با این حال برای اشکان خورشیدی بسیار خوشحال هستم که در دربی قبل قضاوت خوبی داشت اما به او اتهامات زیادی وارد شد.

وی در خصوص صحبت های علیرضا فغانی مبنی بر اینکه تمام تصمیمات داور در دربی درست بود گفت: صحبت‌های فغانی هیچ وقت فصل‌الخطاب نیست و او نیز اشتباه می‌کند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در اهواز برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npekzk

آخرین اخبار