تاریخ انتشار: 1403/02/16 19:30
کد خبر: 1274589

استقلال- ذوب آهن؛ ادامه راه قهرمانی نکونام این بار بدون خطیر

استقلال و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
استقلال- ذوب آهن؛ ادامه راه قهرمانی نکونام این بار بدون خطیر

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال که هفته گذشته با تساوی از تبريز برگشت و موفق نشده اختلاف امتیازات را با پرسپولیس بیشتر کند در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور و در خانه ميزبان ذوب آهن است تا از این تیم سه امتیاز لازم را بگیرد. تیمی البته خارج از خانه سخت امتیاز می دهد و راحت هم نمی بازد. این مسابقه یک غایب بزرگ دارد که آن هم دشمن فرضی نکونام  ( علی خطیر ) است که به تازگی از مديريت برکنار شده و خیال سرمربی را هم راحت کرده است. حال باید دید استقلال بدون خطیر مقابل ذوب آهن ربیعی چه نتیجه ای را به دست می آورد.

استقلال در روزی به مصاف ذوب آهن می رود که قطعا از نتیجه بازی با پرسپولیس خبر خواهد داشت و اگر رقیبش امتیاز از دست دهد آنوقت این استقلال است که به هر دری می زند تا از ذوب آهن امتیازات کامل را بگیرد. کاری که هفته‌ گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان انجام نداد و نتوانست خودش را بالای استقلال برساند. حال این استقلال است که شاید به بفرمای احتمالی پرسپولیس جواب مثبت بدهد و شانس قهرمانی را بالا تر ببرد.

 ناگفته نماند در بازی رفت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند که بازی برگشت تساوی معنایی برای استقلال ندارد و باید پیروز میدان شود. اگر آبی ها در آزادی دچار لغزش شوند، شاید به قیمت از دست رفتن جام باشد به شرطی که پرسپولیس در قائمشهر امتیاز از دست ندهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qem7k8

آخرین اخبار