تاریخ انتشار: 1403/03/01 06:37
کد خبر: 1275744

دو گزینه عجیب چلسی برای جانشینی پوچتینو

مدیران چلسی در حال بررسی گزینه‌هایی در صورت جدایی احتمالی از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم، در پایان فصل هستند.
دو گزینه عجیب چلسی برای جانشینی پوچتینو

به گزارش فرتاک ورزشی

پوچتینو تابستان سال گذشته به لندن آمد و هدایت چلسی را بر عهده گرفت تا بار دیگر در لیگ برتر انگلیس مشغول مربیگری شود، اما در طول فصلی که گذشت نتوانست انتظاراتی که با توجه به هزینه پرداخت شده از او می‌رفت را برآورده کند.

این مربی آرژانتینی در طول این مدت با مشکلات و دشواری‌های بسیاری روبرو شد و با وجود این که روزهای سختی را روی نیمکت این تیم سپری کرد اما در نهایت توانست چلسی را به رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برساند که شاید در اواسط فصل برای آنها دور از دسترس بود.

با این حال شایعاتی درباره احتمال برکناری او از هدایت این تیم به گوش می‌رسد، خصوصا که تاد بولی نشان داده است در این زمینه چندان قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است دست به اقداماتی غیرمنتظره بزند که محتمل‌ترین آنها قطع همکاری با این مربی است.

روزنامه استاندارد انگلیس خبر داده است که این باشگاه دو گزینه در فهرست جانشینان پوچتینو قرار داده که شاید کمی هم عجیب به نظر برسد. یکی از آنها روبن آموریم است که هدایت اسپورتینگ را برعهده دارد و دیگری کیه‌ران مک کنا است که توانسته است ایپسویچ را به صورت مستقیم از چمپیونشیپ به لیگ برتر برساند و حضور این دو نفر در این فهرست با تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران چلسی همراه شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv8v6

آخرین اخبار