تاریخ انتشار: 1395/05/04 12:25
رقابت های واترپلوی جوانان آسیا؛
کد خبر: 272036

واترپلوی ایران و بر سکوی سوم جوانان آسیا ایستاد

تیم ملی واترپلو جوانان ایران با ۵ امتیاز در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا سوم شد و جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ روسیه را کسب کرد.
واترپلوی ایران و بر سکوی سوم جوانان آسیا ایستاد

به گزارش سرویس ورزش های آبی فرتاک ورزشی، تیم ملی واترپلو جوانان ایران با پیروزی بر ازبکستان در روز پایانی مسابقات و با توجه به شکست قزاقستان مقابل چین بر سکوی سوم پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا ایستاد.

صبح امروز واترپلوئیست‌های جوان ایران با حساب 15 بر 9 ازبکستان را مغلوب کردند. در بازی دوم هم چینی‌ها در یک مسابقه جذاب و دیدنی 10 بر 7 قزاقستان را از پیش رو برداشتند.

با این حساب تیم ملی ایران با 5 امتیاز بالاتر از قزاقستان 4 امتیازی بر سکوی سوم آسیا ایستاد. ژاپن و چین هم در رده‌های اول و دوم هستند. البته ژاپنی ها تا اینجای کار با یک بازی و یک امتیاز کمتر از چین جایگاه دوم را در اختیار دارند.

قدرت اول آسیا که تنها نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات موفق به متوقف کردنشان شدند باید برای کسب نشان طلا در آخرین بازی امروز تیم نه چندان پرقدرت اندونزی را از پیش رو بردارند.

با این نتایج تیم ملی واترپلو ایران علاوه بر کسب نشان برنز جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان زیر 20 سال 2017 کازان روسیه را هم کسب کرد.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی، وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند.

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbkze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم واترپلوی جوانان مقابل چین شکست خورد

واترپلوی ایران از قزاقستان شکست خورد
پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر 19 سال آسیا؛

اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی شیرجه اعلام شد
جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا