تاریخ انتشار: 1395/05/05 15:31
10روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛
کد خبر: 271746

مجللی: تست دوپینگ ورزشکاران روسی که مثبت شد، قایقرانی ایران یک سهمیه گرفت

قایقران المپیکی ایران گفت: من در مسابقات جهانی آبهای آرام زحمت زیادی کشیده بودم و کار خدا بود که تست روس‌ها مثبت اعلام شد.
مجللی: تست دوپینگ ورزشکاران روسی که مثبت شد، قایقرانی ایران یک سهمیه گرفت

به گزارش سرویس ورزش های آبی فرتاک ورزشی، سایت فدراسیون جهانی قایقرانی در خبری که روز گذشته منتشر کرد با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ورزشکاران روسی یک سهمیه در قایق تک نفره 200 متر که عادل مجللی در آن رقابت می‌کرد، یک سهمیه به ایران اضافه شد.

عادل مجللی کانو سوار ایران در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: خدا را شکر می‌کنم. این اتفاق نتیجه زحمات من نبوده، زحمات فدراسیون و تیم آبهای آرام بود.

وی افزود: قایقرانی در آبهای آرام امسال سهمیه‌ای نگرفته بود، همان طور که می‌دانید در اندونزی هم شرایط بد بود، اما ما در مسابقات جهانی زحمت کشیده بودیم، تست روس ها در این مسابقات مثبت اعلام شد و من سهمیه گرفتم. این موضوع کار خدا بود. امیدوارم نتیجه ای بگیرم برای قایقرانی تاریخ ساز شوم.

مجللی در پاسخ به این سوال که تمرینات شما مانند ورزشکاران المپیکی نبوده و این کار را برای شما سخت نمی‌کند، تصریح کرد: تمرینات المپیکی متفاوت است، شاید اگر زودتر می‌دانستم تمرینات ویژه تر برگزار می‌شد، اما برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تمریناتی داشته‌ام و در حال حاضر در بلاروس به سر می‌برم، حالا در المپیک هم شرکت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y59yy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادل مجللی و کسب دقیقه نودی سهمیه المپیک
10روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛