تاریخ انتشار: 1396/06/17 11:16
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا - تایلند
کد خبر: 184371

2 طلا و یک نقره به مدال‌های قایقرانان ایران اضافه شد

تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن و جفت پاروی بانوان و همچنین تیم چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان ایران موفق شدند دو مدال طلا و یک نقره در رقابت‌های قهرمانی کسب کنند.
2 طلا و یک نقره به مدال‌های قایقرانان ایران اضافه شد

در ادامه رقابت‌های قایقرانی قهرمانی آسیا تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد. تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان با ترکیب حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی به این موفقیت دست پیدا کردند. همچنین امروز تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی بانوان هم موفق به کسب مدال طلا شد.

تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا در فینال با حریفانی از مالزی، چین تایپه، قزاقستان، تایلند و چین رو‌به‌رو شدند که در نهایت با ثبت زمان ۶:۲۰.۰۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستادند و موفق به کسب مدال طلا شدند. در این رقابت تیم‌های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.

همچنین تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن مردان با ترکیب سیاوش سعیدی، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری در رقابت فینال به مصاف حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، تایلند و چین رفت و با زمان ۵:۴۶.۱۴ دقیقه بر قله آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان اندونزی و تایلند دوم و سوم شدند.

گفتنی است، تیم روئینگ چهار نفره تک پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفت که با ثبت زمان ۶:۴۳.۷۷ دقیقه و فقط با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال بازماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zevkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاروزنان ایران در ۱۲ ماده فینالیست شدند
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا - تایلند