تاریخ انتشار: 1396/10/16 22:44
کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی‌نویسان ایران اعلام کرد:
کد خبر: 165913

بیمه تکمیلی خبرنگاران ورزشی پیگیری می‌شود

بیمه تکمیلی خبرنگاران ورزشی پیگیری می‌شود

نشست کمیته پیشکسوتان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزشی‌نویس برگزار شد

این نشست با حضور آقایان اردشیر لارودی، حجت‌اله جیرودی، نصرت‌اله لارودی، منوچهر زندی رئیس کمیته، غلامحسین زمان‌آبادی دبیر کمیته، جهانگیر کوثری عضو هیأت مدیره و عضو کمیته پیشکسوتان، احمدرضا میرزاییان، محمدرضا میرزاییان، خسرو کفیلی، خسرو والی‌زاده، مجید ندیری، علی شاکری، داریوش کاوسی و علی رئیسی بازرس انجمن و عضو کمیته پیشکسوتان از ساعت 10 الی 12 در محل انجمن برگزار شد.

 تأیید تمدید اعضای قدیمی انجمن توسط کمیته پیشکسوتان، بیمه تکمیلی خبرنگاران ورزشی با حمایت، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان، دعوت آقای تاج از کمیته پیشکسوتان به کمپ تیم‌های ملی، حفظ حلقه اولیه تشکیل کمیته پیشکسوتان و دعوت از همکارانی که تمایل به حضور در این کمیته را دارند، بحث و تبادل نظر درخصوص تعرفه طرح ترافیک خبرنگاران ورزشی از جمله موضوع‌های مورد بحث در این نشست بود.

در این نشست پس از گفت‌وگوی رئیس و دبیر کمیته و پیشکسوتان حاضر در مورد وضعیت موجود انجمن و انتظارات جامعه پیشکسوت از هیأت مدیره انجمن ورزشی‌نویسان مقرر شد حلقه اولیه کمیته که متشکل از 22 عضو است به کار خود ادامه داده و ورود اعضای جدید در کمیته مطرح و تصمیم‌گیری شود.

مصوب شد بیمه تکمیلی خبرنگاران ورزشی با حمایت، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان پیگیری و از طریق فراخوان به اعضای پیشکسوت اعلام شود.

مقرر شد روز یکشنبه 17 دی 1396 اعضای کمیته پیشکسوتان در کمپ‌های تیم ملی نشستی با آقای تاج داشته باشند.

مصوب شد اعضای کمیته پیشکسوتان به همراه اعضای هیأت مدیره انجمن برای پیگیری طرح ترافیک تعرفه خبرنگاری نشستی با مسئولین شهرداری و شورای شهر تهران داشته باشند.

لازمه به ذکر است که کمیته پیشکسوتان در سالروز آسمانی شدن آقای محمد اینانلو یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7688

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حضور مهاجم خارجی مدنظر شفر در استقلال منتفی شد