تاریخ انتشار: 1396/02/15 15:19
صبح امروز؛
کد خبر: 212728

همایش پیاده‌روی همگانی پایگاه هوانیروز کرمانشاه برگزار شد

همایش پیاده‌روی همگانی پایگاه هوانیروز کرمانشاه امروز صبح 15 اردیبهشت برگزار شد.
همایش پیاده‌روی همگانی پایگاه هوانیروز کرمانشاه برگزار شد

photo_ (7)

به گزارش - فرتاک ورزشی: پایگاه هوانیروز کرمانشاه این همایش را به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور ارتقاء روحیه و ایجاد نشاط و سر زندگی در خانواده‌های نیروهای مسلح و ترویج ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی برگزار نمود.

این همایش با حضور باقر رحیمی‌تبار معاونت تربیت‌بدنی ستاد هوانیروز(اجا) و سرهنگ عزالله زندیه سرپرست پایگاه هوانیروز کرمانشاه و جمعی از مسئولین و خانواده‌های ساکن این پایگاه در کوی منازل سازمانی برگزار شد.

سرهنگ عزالله زندیه سرپرست پایگاه هوانیروز کرمانشاه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هفته معلم اظهارداشت: ورزش  همگانی یکی  از ورزشهایی است که جنبه های عمومی دارد و تمام  اقشار جامعه  را  شامل  می شود . ورزش  قهرمانی نتیجه  وثمره  ورزش همگانی  است.

هرچند ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه می‌باشد، ولی مردم بر اساس فرهنگ و نگرش، باورها و همچنین با توجه به ویژگی‌های فردی (سن، جنس، شغل) و وضعیت مادی خود در ورزش همگانی شرکت می‌کنند .

وی افزود: زندگی ماشینی امروز، تحرک بدنی افراد بسیار کم است و مخصوصاً در بین شهرنشینی‌ها باعث ایجاد ناراحتی‌ها و بیماری‌های مختلف شده است تنها عاملی است.

سرپرست پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت: ورزش ه می‌تواند این کمبود فقر حرکتی را جبران کند و سلامتی را تأمین نماید. از طرف دیگر، برخورداری از یک زندگی پرثمر و لذت بخش در صورتی میسر می‌شود که شخص در سنین بالا از سلامتی برخوردار باشند .

زندیه ادامه داد: چنانچه به همگانی کردن به ویژه ورزش پیاده‌روی و ورزش توجه و برای تمام گروه‌های سنی برنامه‌های ورزشی مناسب درنظر گرفته شود، یا میادین و امکانات ورزشی توسعه یابد. مردم به ورزش کردن بیشتر روی می‌آورند.

وی افزود: توسعه ورزش بین اقشار مختلف جامعه، هزینه‌های مربوط به دارو و درمان کاهش می‌یابد.

سرپرست پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت: با برگزاری پیاده روی و و و ورزش کردن اعتیاد و سرگرمی‌های ناسالم بسیار کم می‌شوند و کارای بیشتر افراد به زندگی آنان رونق می‌بخشد.

زندیه ادامه داد: ورزش به استفاده درست و مثبت از زمان‌های آزاد و وقت‌های بیکاری کمک می‌کند و باعث می‌شود افراد دور هم جمع گردند و از فرد گرایی جلوگیری می‌کند .

وی افزود: مردم، ساکنین و فرهنگیان این شهرک هوانیروز همواره در مسائل و رویدادهای مختلف کمک کار ما بودند.

photo_ (9)

گفتنی است که در پایان این همایشنیز با برگزاری جشن و مسابقه و اهدا جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان از آنان تقدیر به عمل آمد.

خبنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395dbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار